🎓 El influencer, entre la informació i la publicitat

El pròxim esdeveniment sectorial alumni de les titulacions de l'àrea de Comunicació aborda una figura nascuda a conseqüència del fenomen descrit: el influencer

Fecha:


  • Comienza: dijous, 02 de de març de 2017 a las 20:00h
  • Finaliza: dijous, 02 de de març de 2017 a las 21:30h
Lugar:


  • Saló de Graus
Contacto

Influencers, entre la informació i la publicitat

Amb la irrupció de les xarxes socials i les noves plataformes, han aparegut formes diferents de comunicar. Aquest fenomen ha donat lloc també a noves categories dins del món de la comunicació, a més de la transformació de les tradicionals.

El pròxim esdeveniment sectorial alumni de les titulacions de l'àrea de Comunicació aborda una figura nascuda a conseqüència del fenomen descrit: el influencer. 'Influencers: entre la informació i la publicitat' és el títol de la sessió. Per tractar aquest assumpte es comptarà amb la participació de la directora de Tecnologia de El País y de desenvolupament d'Internent a la Fundació La Caixa, Lola Pardo, l'escriptora foodie i instagramer, Marta Sanahuja 'Delicious Martha', la fashion journalist i instagramer, Carla Hinojosa, i la SM&PR Account Executive en BeAgency i fashion instagramer, Aretha Fuster 'Aretha la Galeta'. Moderarà el professor de Comunicació de la nostra universitat, David Andreu.

Amb les trobades sectorials, el Servei de Alumni ofereix a l'antic alumne un espai d'intercanvi i networking amb l'al·licient de tractar un tema relacionat amb l'actualitat de la seva especialitat professional.

Influencers, entre la informació i la publicitat