🎓 Estratègia de Màrqueting: cas Diesel

La Universitat organitza el taller “Planificació estratègica de Màrqueting de la Moda: el cas Diesel”, de la mà d’Oscar Bel, director de màrqueting per Espanya i Portugal d’aquesta firma

Fecha:


  • Comienza: dilluns, 27 de de març de 2017 a las 16:00h
  • Finaliza: dilluns, 27 de de març de 2017 a las 18:00h
Lugar:


  • Aula 1,16
Contacto

Estratègia de Màrqueting: cas Diesel

La Universitat organitza el taller “Planificació estratègica de Màrqueting de la Moda: el cas Diesel”, de la mà d’Oscar Bel, director de màrqueting per Espanya i Portugal d’aquesta firma.

Amb el testimoniatge del mateix responsable de l’estratègia comercial de Diesel, els alumnes coneixeran com es desenvolupen i implementen estratègies dins d’una empresa multinacional com Diesel. Una magnífica oportunitat per als alumnes de l’assignatura de Direcció Comercial Sectorial dinsdel Grau de Màrqueting i Direcció Comercial.

Estratègia de Màrqueting: cas Diesel