🎓 El talent dinàmic i emprenedor s'orienta a la Direcció d'Empreses

Direcció d'empreses + Economia i Gestió (International Business) i Direcció d'empreses + Màrqueting i Direcció comercial. Atesa la complementarietat que tenen aquestes disciplines Per què no cursar-les en un doble grau?

Fecha: dilluns, 10 de de juliol de 2017 a las 12:00h

El talent dinàmic i emprenedor s'orienta a la Direcció d'Empreses

Recentment s'han conegut les dades dels primers mesos de funcionament del Degree Advisor, eina d'orientació vocacional per a futurs universitaris creada per l'Observatori d'Ocupació Job Lab CEU Santander. Les consultes dels més de 7.000 usuaris, dels quals el 24% són internacionals, permeten extreure conclusions sobre quines són les expectatives dels estudiants. Per exemple, saber quins graus susciten major interès entre els futurs universitaris. En aquest aspecte, juntament amb Psicologia, destaca el de Direcció d'Empreses.

No és d'estranyar que Direcció d'Empreses sigui una de les titulacions més demandades entre els joves. Es tracta d'una carrera amb una de les taxes d'ocupació més elevades i s'ajusta perfectament a les qualitats de persones amb un caràcter emprenedor i creatiu. En ser uns estudis orientats al món de l'empresa, potencia la iniciativa, l'actualització constant de coneixements, la capacitat de treball en equip, les habilitats socials i el coneixement dels diferents entorns en els quals realitzen les activitats empresarials. A més, l'estudiant de Direcció d'Empreses també ha de familiaritzar-se amb l'anàlisi i interpretació de la realitat econòmica i l'aplicació dels coneixements per a una gestió eficient de l'empresa. Es tracta, per tant, d'un grau dinàmic, multidisciplinari i amb molta projecció.

Per les característiques descrites, la Direcció d'Empreses és afí amb moltes altres disciplines, amb les quals pot complementar-se. Els estudis d'Economia en serien un , ja que aporten a l'estudiant d'empresa una visió global i estratègica, i més si s'aborden des de la perspectiva internacional que avui ha de tenir l'empresari.

També el Màrqueting, pel coneixement que aporta sobre les tendències del mercat i el comportament dels clients, és una disciplina que aportarà un notable valor afegit al perfil del titulat en Direcció d'Empreses. El disseny d'estratègies de comunicació i publicitat, la realització de recerques de mercat, la gestió del Màrqueting online (que ja és imprescindible), el disseny dels passos per a l'expansió internacional o la planificació del desenvolupament de producte són qüestions clau per a la vida de l'empresa que s'aprenen en el grau de Màrqueting i Direcció Comercial.

Direcció d'empreses + Economia i Gestió (International Business) i Direcció d'empreses + Màrqueting i Direcció comercial. Atesa la complementarietat que tenen aquestes disciplines Per què no cursar-les en un doble grau?Un doble grau permet adquirir una visió global del panorama perquè aporta transversalitat i especialització al mateix temps. Així mateix, proporciona una major experiència, circumstància que amplia i millora les perspectives d'inserció laboral. En cinc anys es fa un currículum excepcional.

El talent dinàmic i emprenedor s'orienta a la Direcció d'Empreses