🎓 Grau en Publicitat i RP | Universitat Abat Oliba CEU

El grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Abat Oliba CEU inclou pràctiques a les millors agències. Taxa d'ocupació del 97%.

girl
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
Denominació

Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / crèdits

4 ANYS
240 ECTS

Certificació oficial de qualitat - AQU

Places

40

Ocupabilitat

90,9 % (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Perfil alumne

Tenir interès per la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Selecciona el any acadèmic
Canvia el teu present.
Crea el teu futur

El 90,9 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 90,9 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017). El 70,7 % és l'índex de qualitat ocupacional, que aglutina els aspectes de satisfacció laboral (AQU 2017).

2. Satisfacció amb el grau

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis en comunicació cursats, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017). 

3. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing flipped classroom ('classe invertida'). L'alumne és el centre del model d'ensenyament i l'aula es converteix en generadora d'experiències professionals.

• GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, així com la gala i el lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en què també participen els alumnes de Periodisme.

• La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 del Festival Drac Novell Internacional, la gran cita del món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.

• Edició de l'Aula News: els alumnes del grau s'encarregaran de l'acció publicitària d'aquest diari digital universitari que fan els estudiants de Periodisme.

4. Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya

Els estudiants de Publicitat de la UAO poden inscriure's de franc a aquesta entitat fins que acabin els estudis, de manera que es poden beneficiar dels serveis i activitats que ofereix.

5. Programes internacionals

L'International Experience Coventry University és un intercanvi de coneixement i cultura que es materialitza amb treballs en equips internacionals (Online International Learning), estades temporals (short global experience study / field trip), programes d'Erasmus+ i la possibilitat de dobles titulacions.

Programes de la University of California - Santa Barbara. Es tracta d’un acord que s’emmarca dins del University Immersion Program (UIP) de la UCSB. Com a participants, els alumnes de la Universitat tindran l’opció de cursar matèries de la seva elecció dins d’una gamma àmplia. A més, els estudiants de grau, postgrau i titulats de la UAO podran acollir-se a programes específics de diversa durada (tres, sis, nou i dotze mesos). Es tracta de l’oferta de l’International Diploma Program (IDP): mòduls vinculats a l'àmbit del màrqueting digital.

6. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

7. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats del Canadà, Alemanya, el Regne Unit i els EUA.
2n) Explorem la comunicació global mitjançant estades breus a Alemanya, Anglaterra i altres països d'Europa. Oferim una experiència a la Unió Europea (Brussel·les) o a la Unesco (Ginebra).
3r) Preparem els alumnes per al mercat internacional amb la Communication Lab Experience, una estada extraordinària en una de les nostres universitats col·laboradores al Canadà i als EUA.
4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats partner a Europa o Amèrica. 

8. Innovation Lab

Noves instal·lacions, infraestructures i equips fixos i mòbils per a l'activitat docent. Plató de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, redacció digital i laboratori d'investigació experiencial.

 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • Assessor de marca personal
  • Gestor de comunicació corporativa i institucional
  • DirCom (director de comunicació)
  • Planificador estratègic
  • Organitzador d'esdeveniments i especialista en protocol
  • Director creatiu
  • Director d'art
  • Director dels comptes de clients d'agència de publicitat
  • Creador, gestor i dissenyador de marques (branding i naming)
  • Redactor publicitari (copywritter)
  • Auditor de comunicació externa i interna
  • Planificador de mitjans publicitaris
  • Social mitjana strategic and analyst
  • Investigador i consultor estratègic de mercats i tendències de consum
  • Especialista en creació de continguts per a empreses i entitats (content curator)
  • Expert en publicitat digital i storytelling transmèdia
  • Comunicòleg

 

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica o afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que es desenvoluparan durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

PUBLICITAT

ARGENTINA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 4* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

AUSTRALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Murdoch University 2* AU MURDOCH Ver requisitos

BÉLGICA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Artevelde Hogeschool (Gent) 4 B GENT39 English B1
PXL University College 2 B HASSELT22 English B1, (exchange courses), Dutch B2 (degree programs)
Howest Hogeschool 4 B KORTRIJ03 English B2/Dutch B2

CHILE

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Finnis Terae- Santiago 2* CL FINNIS Spanish
Universidad de Santo Tomás 2* CL UST Spanish
Universidad del Desarrollo 2* CL UDD Spanish

COREA DEL SUR

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Soongsil University 2* KO SU English B2
EWHA Womans University 3* KO EWHA NOTA PONDERADA EXPEDIENTE 7,5/10 o superior

FRANCIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Université François-Rabelais 4 F TOURS01 French B2

IRLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Maynooth University 12* IRL MAYNOOT01 English B2

ITALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 2* I MILANO05 Italian A2/English B1

ISRAEL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Reichman University 2* IS HERZ01

JAPÓN

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Rikkyo-University College of Intercultural Communication 4* JA CIC English B2

MALAYSIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Taylor's University 2* MA KUALA01 English B2

MÉXICO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Anáhuac México 2* MX UAMN Spanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Panamericana 2* MX UP Spanish
Universidad Iberoamericana 2* MX IBERO Spanish
Universidad del Valle de Atemajac 2* MX UNIVA Spanish

HOLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Hanze University of Applied Sciences, Groningen COMUNICACIÓN 4/td> NL GRONING03P English B2
Tilburg University 2 NL TILBURG 01 English B2
HU University of Applied Sciences Utrecht 4* NL UTRECHT 24 Dutch B2/ English B2 (requieren certificados según los estudios)

PERÚ

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Lima 2* PE LIMA Spanish
Universidad de Piura 2* PE UDEP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidade de Europeia IADE - Faculdade de Design, Tecnologias e Comunicação 2 P LISBOA08 English B2

POLONIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Collegium Civitas 3* PL WARSZAW35 English B2

SUECIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Jönköping University 2 S JONKOPI01 TOEFL score of at least 575

REINO UNIDO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Canterbury Christ Church University 8* UK CANTERB03 English B2
Conventry University 4* UK CONVENTR02 English B2
University of Glasgow Caledonian 12* UK GLASGOW08 English C1 (Consulta los certificados requeridos en la página web de Glasgow Caledonian University)
Liverpool John Moore University 10* UK LIVERPO02 English B2
Sheffield Hallam University 4* UK SHEFFIE02 English B2, IELTS 6.0

ESTADOS UNIDOS

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Catholic University of America 4* US CUA TOEFL 80 (IBT)
Manhattan College 5* US MC TOEFL 80 (internet based exam), 213 (computer based exam), 550 (paper based exam)
University of the Incarnate Word 2* US UIW TOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL minimum iBT score:  61 (PBT: 500, CB: 173) IELTS minimum score: 5.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550
Western Kentucky University 2* US WKU English

URUGUAY

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Uruguay 2* URY UCU Spanish

ISRAEL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Reichman University Publicidad: 1er sem 4to. IS HERZ01
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

9.615 €*

*Preu vigent per al curs 2024-2025

Les quotes d’honoraris acadèmics corresponen, únicament i exclusiva, a la prestació del servei d’ensenyament en la titulació objecte de matrícula. I aquesta és l’única prestació correlativa al pagament d’aquestes quotes. En formalitzar la matrícula, l’estudiant consent i accepta que la docència, tutories, pràctiques i proves d’avaluació poden ser presencials o a distància (quan les autoritats competents ho imposin, de manera directa o indirecta).

L’obligació de pagament íntegre de les quotes esmentades subsisteix fins i tot en cas que, per causes alienes a la Universitat, algunes de les activitats formatives objecte de la titulació no puguin desenvolupar-se segons la planificació docent prevista a l’inici del curs acadèmic. Si passés, la Universitat garantiria a l’estudiant que tal activitat serà reprogramada per quan sigui possible, tenint en consideració l’interès dels alumnes i els altres criteris acadèmics que s’hagin d’aplicar.

RESERVA DE PLAÇA

Un cop l'admissió hagi estat favorable, es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU, que garanteix una plaça a la carrera en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, fent el pagament de 1.500 € (que es descomptaran del preu total del curs).

*La reserva de plaça es serà efectiva exclusivament per a la convocatòria ordinària (juny) de les proves d'accés a la universitat. La persona candidata que no les hagi superades (o que no hagi superat altres requisits d'accés en la convocatòria de juny), però hagi abonat la reserva de plaça, tindrà prioritat en la matrícula de setembre en cas que la Universitat disposi de places en la titulació sol·licitada.

 

Desistiment de reserva: s'ha establert fins al 21 de juny com a període de desistiment de reserva de plaça. D'aquesta manera, ja pots reservar plaça amb les màximes garanties.**

**Termini subjecte a canvis en el calendari oficial de matrícula

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    El pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

  • pagament mensual

    En deu quotes a través de finançament bancari especial de CaixaBank al 0 % d'interès. També comporta el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

 

  • Nou finançament especial

    Nous acords de finançament bancari amb condicions especials.

    - Banc Sabadell

    - CaixaBank

    - Banco Santander

    Totes les opcions de finançament també comporten el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
[email protected]

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per entendre els diferents models de comunicació, publicitat i relacions públiques de les organitzacions, per analitzar i diagnosticar problemes i proposar-hi solucions.

També ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció, facilitat d'expressió, sociabilitat, àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat conèixer un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com posseir creativitat —en el sentit més ampli— dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques.
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques.
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminats a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació.
  • Conèixer l'ètica, la deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic.

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL