馃帗 Podcast com una nova eina de m脿rqueting

Cada vegada hi ha m茅s mitjans per comunicar i la societat troba noves formes d鈥檈xpressi贸. Al principi estava la impremta i, a mesura que passava el temps, va sorgir mitjans com la radio, el diari i la televisi贸. I ara, tenim les xarxes socials i els podcasts. Encara que aquests mitjans s鈥檜tilitzen per disseminar informaci贸, tamb茅 es poden utilitzar en altres sectors de la societat, com les marques.

Fecha:


  • Comienza: dilluns, 20 de abril de 2020 a las 10:30h
  • Finaliza: dilluns, 20 de abril de 2020 a las 12:30h
Lugar:


  • Aula 0.07
Contacto

Podcast com una nova eina de m脿rqueting

Cada vegada hi ha m茅s mitjans per comunicar i la societat troba noves formes d鈥檈xpressi贸. Al principi hi havia la impremta i, a mesura que passava el temps, van sorgir mitjans com la r脿dio, el diari i la televisi贸. I ara tenim les xarxes socials i els podcasts. Encara que aquests mitjans s鈥檜tilitzen per difondre informaci贸, tamb茅 es poden utilitzar en altres sectors de la societat, com les marques.

Per aix貌, la Universitat far脿 un taller anomenat 鈥淓ls podcasts com a nova estrat猫gia de comunicaci贸 sonora per a les marques鈥. L鈥檃lumni i CEO de la companyia de m脿rqueting tur铆stica Smart Patrimonia, Mar铆a Melchor, far脿 una pon猫ncia en qu猫, a partir de la seva experi猫ncia en la utilitzaci贸 de podcasts com a estrat猫gia de comunicaci贸 per a les marques, presentar脿 als estudiants casos d鈥櫭▁it i els aconsellar脿 sobre la utilitzaci贸 de les diferents eines sonores publicit脿ries.

El taller l鈥檕rganitza la Facultat de Comunicaci贸, Educaci贸 i Humanitats de la nostra universitat. Els alumnes del grau en Publicitat i Relacions P煤bliques hi assistiran per poder aprendre noves eines que serviran per als seus futurs professionals.   

Podcast com una nova eina de m脿rqueting