🎓 El rock de Queen marca el compàs dels XIII GoliADs

Un any més, i ja es compten tretze, l'Aula Magna de la nostra universitat ha experimentat una profunda transformació per a acollir la gala dels GoliADs UAO CEU Awards.

Fecha: viernes, 17 de mayo de 2019 a las 15:00h

El rock de Queen marca el compàs dels XIII GoliADs

Un any més, i ja se'n compten tretze, l'Aula Magna de la nostra universitat ha experimentat una profunda transformació per acollir la gala dels GoliADs UAO CEU Awards. En aquesta ocasió, els ADvids –estudiants de quart de Publicitat i Relacions Públiques, que organitzen els premis i la gala– havien decidit convertir-la en un gran concert de rock que tenia com a cap de cartell una banda llegendària: Queen.

Al ritme dels temes composts pel grup liderat per Freddy Mercury, s'han anat lliurant els guardons d'aquests premis de la comunicació i la publicitat.

El GoliAD al millor influencer ha estat per al youtuber Raúl Álvarez, més conegut com AuronPlay. A més, es van atorgar guardons a Ràdio Gaga, de la productora Dlo/Magnolia, que va obtenir el GoliAD a millor iniciativa de televisió; La Vida Moderna, com a millor iniciativa en ràdio, i Enderrock, com a millor iniciativa en premsa. Altres premiats a destacar van ser Roberto Leal, que es va emportar el GoliAD a millor presentador i Nathy Peluso, reconeguda en innovació i creativitat.

En l'àmbit publicitari, l'agència El Rus de Rocky va guanyar dos GoliADs –millor espot i millor campanya digital–, per les seves peces "Somnis", de Bankia, i "Sis segons", de J&B. A més, Sapristi va obtenir el GoliAD a millor peça gràfica per la seva campanya "Posa mar pel mig", de Baleària. I, finalment, BBDO es va endur el premi de Valors Humans per la seva campanya "Animaratón", de Viladrau.

Els GoliADs UAO CEU Awards

GoliADs UAO CEU Awards és un festival de comunicació i publicitat, organitzat pels estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat, en què es premien les millors iniciatives i campanyes del sector. Els premis s'inspiren en la història de David contra Goliat per mostrar de forma metafòrica que no sempre són els grans els que jutgen els petits. En aquest cas, els "futurs publicitaris" (ADvids) són els que trien les millors peces realitzades pels ja professionals del sector (GoliADs).

En edicions anteriors, personalitats com Marçal Moliné, Joaquín Lorente, Joan Campmany, Ramón Massó, Luis del Olmo, Luis Bassat, El Mago Pop, Jordi Roca, Jordi Évole, Manel Fuentes, Risto Mejide, Mercedes Milá i Iñaki Gabilondo van rebre un GoliAD. També s'han premiat iniciatives de mitjans com La Sexta, Cuatro, TV3, 8tv, RAC105, Onda Cero, La Vanguardia, National Geographic, entre d'altres.

 

El rock de Queen marca el compàs dels XIII GoliADs