🎓 La nit més dolça de la Comunicació i la Publicitat

L'Aula Magna de la nostra universitat es va transformar en la factoria de Willy Wonka per a la celebració dels XII GoliADs UAO CEU Awards

Fecha: divendres, 11 de de maig de 2018 a las 15:15h

La nit més dolça de la Comunicació i la Publicitat

L'Aula Magna de la nostra universitat es va transformar en la factoria de Willy Wonka per a la celebració dels XII GoliADs UAO CEU Awards, premis de la Comunicació i la Publicitat concedits pels estudiants de Publicitat i Relacions Públiques. Es tractava de la gala més dolça dels GoliADs, ja que s'ha inspirat en l'argument de la Charlie i la Fàbrica de Xocolata, llibre de Roald Dahl que ha estat adaptat al cinema diferents vegades.

En l'àmbit periodístic, Helena García Melero i Iñaki Gabilondo van veure reconeguda la seva sòlida carrera amb el premi a la "Millor Presentadora" i a la "Millor Trajectòria Professional", respectivament. En representació de Gabilondo, va recollir el GoliAD el periodista Luis del Olmo, que fa uns anys també va resultar guardonat. La "Millor Iniciativa Transmédia" i la "Millor Iniciativa de Televisió" van recaure en els programes "Operació Triomf" i "Masterchef". De referències culinàries també va ser el premi la "Innovació i la Creativitat", que va ser concedit al mestre pastisser Jordi Roca. Finalment, "La Segona Hora", de RAC 1, i el Magazine, de La Vanguardia, van ser distingits en les categories de "Millor Iniciativa de Radi" i "Millor Iniciativa de Premsa".

Els premis en les modalitats directament relacionades amb la publicitat van estar molt repartits. El premi a la "Millor Campanya de Valors Humans" va ser per a 'La Despensa Ingredientes Creativos' per la campanya "Escolta, Síria" (Médicins du Monde). Sapristi, gràcies a "El calendari" (El Temps de la Impremta), va rebre el guardó a la "Millor Gràfica". "Amb Too" (Viladrau), realitzada per Temps BBDO, va ser triada la "Millor Campanya Online", mentre que el "Millor Espot" va recaure en Contrapunt BBDO, per "Petits Plaers" (Cacaolat).

Jack Sparrow desafia Willy Wonka

La gala va ser interrompuda en diverses ocasions per la irrupció del doblador de Johnny Depp, que, a més, va acudir abillat com el capità Jack Sparrow, cosa que va provocar la irritació de Willy Wonka, que va participar en la cerimònia a través d'una veu en off. Els 'oompa loomp' es va encarregar de fer fora al pirat del Carib.

Novament, i per dotzena vegada, els GoliADs UAO CEU Awards van aconseguir invertir els papers i sotmetre als millors professionals del món de la Comunicació i la Publicitat al veredicte dels estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat. Són els mateixos universitaris els que s'encarreguen d'organitzar tots els aspectes dels premis i la gala, i ho fan en el context de l'assignatura de Direcció d'Esdeveniments i Protocol, que imparteixen Albert Maruny i Xavier Casado. La nit va concloure amb un còctel precedit dels espetecs d'una potent pirotècnia.

La nit més dolça de la Comunicació i la Publicitat