🎓 Sant Jordi es resisteix al COVID-19

La Universitat celebrarà un Sant Jordi virtual el dia 23 d'abril. Malgrat les circumstàncies en les quals vivim, se celebrarà el #SantJordiSlam, com cada any. Aquest consisteix en la lectura multilingüe de poesia i narrativa escrita o seleccionada per alumnes, docents i PAS. 

Fecha:


  • Comienza: dijous, 23 de d'abril de 2020 a las 08:00h
  • Finaliza: dijous, 23 de d'abril de 2020 a las 20:00h
Lugar:


  • On line
Contacto

Sant Jordi resisteix al coronavirus

La Universitat celebrarà un Sant Jordi virtual el 23 d'abril. Malgrat les circumstàncies en les quals vivim, com cada any es farà el #SantJordiSlam, que consisteix en la lectura multilingüe de poesia i narrativa escrita o seleccionada per alumnes, docents i PAS. 

El Servei de Llengües de la nostra universitat, que ha organitzat les edicions passades del #SantJordiSlam, ha proposat que la lectura dels fragments literaris sigui a la plataforma en línia Padlet. També a través del web, els alumnes, docents i PAS podran compartir els poemes o fragments de les seves obres preferides i recomanar diferents llibres.

Padlet consisteix en un mur virtual al qual s'accedeix a través d'un enllaç i no es necessita registrar-s'hi. És una eina que poden utilitzar diferents usuaris i es pot compartir a les xarxes socials. A més, el Servei de Llengües de la Universitat dinamitzarà el mur amb notícies relacionades amb Sant Jordi i amb consells i recomanacions per celebrar aquesta diada des de casa. 

Aquest és l'enllaç a través del qual es pot accedir a Padlet, que de moment té diverses entrades relacionades amb la festivitat.

També, com a part del #SantJordiSlam, el Servei de Llengües ha creat un qüestionari de deu preguntes perquè els estudiants i el personal de la Universitat posin a prova els seus coneixements sobre la literatura. 

Sant Jordi resisteix al coronavirus