Fecha: dijous, 13 de de novembre de 2025 a las 11:15h
El rector de la Universitat CEU Abat Oliba, Arcadi Gual, va participar aquesta setmana en el X Congrés Internacional Dependència i Qualitat de Vida, celebrat a Barcelona. Durant l’encontre, Gual va presidir la taula rodona titulada “Entre l’aula i la pràctica: desafiaments en la formació dels qui cuiden”, un espai de reflexió sobre la preparació dels professionals dedicats a la cura i atenció a les persones en situació de dependència.
El congrés, que reuneix experts, acadèmics i professionals del sector, busca impulsar el debat i la innovació entorn de la qualitat de vida, l’atenció sociosanitària i la sostenibilitat dels sistemes de cures.
Durant la jornada es va destacar la importància de reforçar la connexió entre la formació acadèmica i la pràctica professional, subratllant que la qualitat de la cura depèn en gran mesura de la qualitat de l’ensenyament i de la capacitat dels futurs professionals per afrontar realitats complexes amb sensibilitat i competència.
|
|
CORREU |