🎓 Mirar Barcelona com la capital d'una regió vinícola

La Universitat ha engegat una nova edició del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica

Fecha: dijous, 01 de de març de 2018 a las 14:15h

Mirar Barcelona com la capital d'una regió vinícola

La Universitat ha engegat una nova edició del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica. Un programa que connecta amb el creixement que està experimentant el sector de la gastronomia i l'enologia i aborda la comunicació en aquest àmbit com a element estratègic de diferenciació.

Una de les primeres sessions del postgrau ha estat impartida pel sociòleg i expert en recerca i màrqueting dels mitjans de comunicació, Lluís Tolosa. Aquest especialista, que és autor d'una vintena d'obres sobre enoturisme i divulgació de la cultura del vi, va començar la seva intervenció amb una apel·lació a explotar el potencial turístic de Catalunya com a terra de vins. En aquest sentit, afirma que cal començar a presentar Barcelona com "la capital d'una regió vinícola".

Com ha explicat, en un radi relativament reduït al voltant de la capital catalana es concentren una gran quantitat d'explotacions vinícoles que justifiquen que la ciutat espremi aquest atractiu de cara al turisme, quelcom que encara no s'està fent suficientment. Aquesta classe de reflexions, que Tolosa ha compartit amb els estudiants del postgrau, són les que Tolosa desenvolupa en el seu últim llibre, Màrqueting de l'enoturismo. 12 errors habituals. 12 propostes alternatives.

El postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enològica és un programa orientat a la preparació del comunicador especialitzat. Dirigit per la periodista Anna Riera, consta de 30 crèdits que s'imparteixen de forma intensiva, de dilluns a dijous fins al vuit de maig.

Mirar Barcelona com la capital d'una regió vinícola