🎓 Cum laude per a la primera tesi post-confinament 

Des de fa unes setmanes, la Universitat ha anat recuperant, prudent i gradualment, el pols de la seva activitat presencial. Una mostra d'això va ser la defensa d'una tesi doctoral, la primera després del confinament, que va tenir lloc en el Saló de Graus recentment.  

Fecha: dimarts, 21 de de juliol de 2020 a las 09:00h

'Cum laude' per a la primera tesi post confinament 

Des de fa unes setmanes, la Universitat ha anat recuperant, prudentment i gradual, el pols de l'activitat presencial. Una mostra d'això va ser la defensa d'una tesi doctoral, la primera després del confinament, que va tenir lloc fa poc a la Sala de Graus.  

La tesi, titulada La negociació individual i separada de les clàusules de jurisdicció en contractes de transport en règim de coneixement d'embarcament, la va presentar la ja doctora Andrea Pérez Suay.

Els directors de la tesi van ser la doctora i catedràtica de Dret Mercantil i professora del grau en Dret de la nostra universitat, Ana Belén Campuzano Laguillo, i el doctor i professor adjunt de Dret Mercantil, Cecilio Molina Hernández

El tribunal va estar format pel doctor i catedràtic en Dret Mercantil a la Universitat de la Corunya, José Luis García-Pita, com a president, i la professora de Llei Comercial a la Universitat CEU Cardenal Herrera, Isabel Rodríguez Martínez, en qualitat de secretària.

D'altra banda, els vocals van ser el doctor i catedràtic de Dret Mercantil a la Universitat Oberta de Catalunya, José Machado Plazas; el doctor i catedràtic de Dret Mercantil a la Universitat de Sevilla, Pedro Jesús Baena Baena; i, finalment, la doctora i catedràtica de Dret Mercantil a la Universitat Rei Juan Carlos, María Enciso Alonso-Muñumer

Després que el tribunal deliberés, la tesi va obtenir, per unanimitat, la qualificació d'excel·lent cum laude.

'Cum laude' per a la primera tesi post confinament