🎓 La figura del Dircom multicanal

Per aquesta raó, el Servei d'Alumni de la Universitat organitza, en el marc de la trobada sectorial de Comunicació, la sessió sobre 'La figura DIRCOM multicanal'.

Fecha:


  • Comienza: dijous, 12 de d'abril de 2018 a las 19:00h
  • Finaliza: dijous, 12 de d'abril de 2018 a las 20:30h
Lugar:


  • Saló de Graus
Contacto

La figura del Dircom multicanal

La multi-canalitat que ha nascut a partir de la revolució tecnològica crea nous canals i vies per transmetre un missatge, de manera que la comunicació ha entrat en una nova dimensió. En aquest context, les empreses i organitzacions s'han convertit en comunicadors de primera magnitud, i aquest és un dels grans reptes corporatius del segle XXI.

En aquest nou entorn, la figura del DIRCOM resulta essencial per poder crear un relat comunicatiu que sigui escoltat, impacti i generi un vincle positiu entre públic i organització.

Per aquesta raó, el Servei d'Alumni de la Universitat organitza, en el marc de la trobada sectorial de Comunicació, la sessió sobre 'La figura DIRCOM multicanal'.

Entre els ponents d'aquesta jornada de Comunicació estarà el director de Comunicació en Ogilvy Barcelona, Marc Casanovas, i el responsable de Comunicació dels aeroports d'AENA a Catalunya, Agustín Rodríguez.

La figura del Dircom multicanal