A l'actual moment de transformació educativa, l'escola se situa com un entorn clau per al desenvolupament i potenciació de les capacitats del nen en diferents plànols, no només el cognitiu. Perquè el sistema educatiu pugui contribuir a aquest creixement integral de l'alumne, es requereix que el mestre assumeixi un paper del lideratge.
En el lideratge inclusiu, el mestre té a l'abast una eina molt potent per aconseguir harmonitzar la diversitat que es concita a l'aula. En aquest aspecte incidirà la pròxima edició monogràfica de les trobades per la innovació a l'educació 'Education Talks'. 'Lideratge a l'aula i cohesió de grup' és el lema de la sessió que se celebrarà el divendres, 30 de novembre.
La trobada, dirigida a professionals del món educatiu, discorrerà conforme a una dinàmica participativa de treball de grup. Per animar el debat, el programa preveu un panell d'intervencions breus. Aquest any es compta amb els següents ponents:
Education Talks és el fòrum per la innovació que la Universitat impulsa des de fa més de tres anys amb la idea de proporcionar un espai de trobada als professionals implicats en el canvi educatiu. Celebra dues trobades cada any: un de general sobre innovació i un altre monogràfic, en què s'aborda una temàtica específica.
|
CORREU |