馃帗 Ess猫ncia i estrat猫gies del m脿rqueting

En la societat global i tecnol貌gica del nostre temps, el m脿rqueting s'ha convertit en una disciplina polifac猫tica i necess脿riament complexa. Sense una visi贸 omnicomprensiva de tots els aspectes que comporta el m脿rqueting, les empreses no sabrien com relacionar-se amb els seus p煤blics i amb un mercat que, al mateix temps que es globalitza, t茅 a la segmentaci贸.

Fecha: dimarts, 14 de abril de 2020 a las 13:30h

Ess猫ncia i estrat猫gies del m脿rqueting

En la societat global i tecnol貌gica del nostre temps, el m脿rqueting s'ha convertit en una disciplina polifac猫tica i necess脿riament complexa. Sense una visi贸 omnicomprensiva de tots els aspectes que comporta el m脿rqueting, les empreses no sabrien com relacionar-se amb els seus p煤blics i amb un mercat que, al mateix temps que es globalitza, tendeix a la segmentaci贸.

Com molts 脿mbits de la societat, el m脿rqueting s'ha anat desenvolupant i ha aconseguit incorporar les noves eines que la tecnologia ofereix. Des d'aquesta perspectiva, el llibre Panor谩mica del marketing, escrit pel professor de Comunicaci贸 i Propaganda Pol铆tica de la nostra universitat, Joaqu铆n Garc铆a-Lavernia, aborda l'ess猫ncia del m脿rqueting i l'煤s del m脿rqueting digital.

A m茅s, el pr貌leg de l'obra, publicada per Universitat Oberta de Catalunya Edicions, est脿 escrit pel director del grau en M脿rqueting i Direcci贸 Comercial de la Universitat, Josep Llu铆s de l'Olmo.鈥  

Altres temes que es poden trobar dins del llibre s贸n la recerca de mercats i les possibilitats que ofereix per a la presa de decisions en estrat猫gia comercial i per millorar les expectatives en projectes empresarials.

El contingut de l'obra no est脿 nom茅s enfocat per a persones que volen o estan en el m贸n del m脿rqueting, sin贸 que tamb茅 est脿 pensat per a aquells que no en formen part.

Ess猫ncia i estrat猫gies del m脿rqueting