馃帗 E/xperience day: immersi贸 setmanal en la realitat professional

L'experiencial ha pres el control dels dimecres en els graus de l'脿rea d'Economia i Empresa.

Fecha: dijous, 11 de octubre de 2018 a las 18:00h

E/xperience day: immersi贸 setmanal en la realitat professional

L'experiencial ha pres el control dels dimecres en els graus de l'脿rea d'Economia i Empresa. Aquest dia, a la meitat de la setmana de classes, ara ha estat rebatejat amb el nom de "e/xperience day". Amb ell, la Universitat ha volgut obrir un espai de contacte amb persones que porten amb si la realitat de l'entorn professional i de les tend猫ncies socials.

L'e/xperience day es va obrir amb una pon猫ncia del cofundador i president del grup Intercom, Antonio Gonz谩lez Barros, que va compartir amb els alumnes la seva visi贸 del que el m贸n digital reclamar脿 als professionals del futur.

Les figures que li han succe茂t al llarg d'aquest primer mes de curs procedien de diferents 脿mbits i activitats, per貌 totes eren persones amb visi贸 global del que succeeix en l'actualitat i capacitat de transmetre aquesta an脿lisi a trav茅s de la seva experi猫ncia.

Al llarg de les 煤ltimes setmanes, l'i/xperience ha atret a la Universitat gent amb talent i visi贸: el director general del Col路legi de Publicitaris i Relacions P煤bliques de Catalunya, Antonio Trauggot, el membre del departament comercial de M脿nec, Joan Barnolas, -que tamb茅 ha pogut aportar la visi贸 d'un alumni de la nostra universitat-, la consultora Iolanda Garc铆a Pascual, i la group band manager en Damm, Cristina Coll.

La pres猫ncia de Coll en l'e/xperience resulta molt significatiu respecte al que es pret茅n fomentar en aquestes hores d'immersi贸 en la realitat professional. La ponent ha pogut el cas real d'una estrat猫gia de visibilitat, creixement i expansi贸 vinculada a programa de reposicionament de la companyia. Uns objectius que es van plasmar en una campanya ben coneguda per tots i que ha estat referent.

 

e/xperience