Fecha: dijous, 11 de octubre de 2018 a las 19:00h

E/xperience day: immersió setmanal en la realitat professional

L'experiencial ha pres el control dels dimecres en els graus de l'àrea d'Economia i Empresa. Aquest dia, a la meitat de la setmana de classes, ara ha estat rebatejat amb el nom de "e/xperience day". Amb ell, la Universitat ha volgut obrir un espai de contacte amb persones que porten amb si la realitat de l'entorn professional i de les tendències socials.

L'e/xperience day es va obrir amb una ponència del cofundador i president del grup Intercom, Antonio González Barros, que va compartir amb els alumnes la seva visió del que el món digital reclamarà als professionals del futur.

Les figures que li han succeït al llarg d'aquest primer mes de curs procedien de diferents àmbits i activitats, però totes eren persones amb visió global del que succeeix en l'actualitat i capacitat de transmetre aquesta anàlisi a través de la seva experiència.

Al llarg de les últimes setmanes, l'i/xperience ha atret a la Universitat gent amb talent i visió: el director general del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Trauggot, el membre del departament comercial de Mànec, Joan Barnolas, -que també ha pogut aportar la visió d'un alumni de la nostra universitat-, la consultora Iolanda García Pascual, i la group band manager en Damm, Cristina Coll.

La presència de Coll en l'e/xperience resulta molt significatiu respecte al que es pretén fomentar en aquestes hores d'immersió en la realitat professional. La ponent ha pogut el cas real d'una estratègia de visibilitat, creixement i expansió vinculada a programa de reposicionament de la companyia. Uns objectius que es van plasmar en una campanya ben coneguda per tots i que ha estat referent.

 

e/xperience