Fecha: divendres, 15 de de juliol de 2016 a las 13:45h
La Universitat ha celebrat la cerimònia de graduació de les noves promocions dels títols de postgrau, amb l'excepció de la majoria dels programes de postgrau de l'àrea de Dret, els nous titulats del qual van tenir un acte anàleg el mes passat.
Durant l'acte, que ha començat i conclòs amb l'actuació del cor universitari, han intervingut la vicerectora d'Ordenació Acadèmica i Professorat i degana de la Facultat, Dra. Eva Perea, i el rector, Dr. Carlos Pérez del Valle, que va assenyalar a la “adaptació del postgrau al món real i professional” com la principal novetat que implica l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior. A més, ha al·ludit a la seva visió de la universitat com “una història de emprendimiento”.
En el capítol dels parlaments, el moment culminant ha arribat amb les paraules del padrí de la promoció, el director general d’Amazon Spain Fulfillment, Fred Pattje. En el seu discurs ha reflexionat sobre el poder de la innovació, un concepte que no es limita a la tecnologia, sinó que implica la “capacitat d'entendre que el món no s’atura mai”. El padrí ha encoratjat als titulats a sortir dels convencionalismes i explorar zones que estan fora de “l’àrea de confort”. “Avui s'obre un viatge de creixement personal. Treballeu dur, passeu-ho bé, feu història i sigueu felices”.
Així han rebut el diploma i la beca corresponent els alumnes que aquest any han conclòs una titulació de postgrau a les àrees de Comunicació, Empresa i Economia i Psicologia: Màster Universitari en Psicologia General Sanitària, Màster Universitari en Estudis Humanístics i Socials, Màster Universitari en Auditoria de Comptes i Comptabilitat, Màster Universitari en Gestió Administrativa, Màster Universitari en Logística i Comerç Internacional, Màster Universitari en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries, Màster Universitari en Postproducció Audiovisual, Màster Universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies, Postgrau en Psicologia i Coaching en l'Esport i Postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica. A la llista caldria afegir el Màster Universitari en Gestió Administrativa, que pertany a la branca de Dret.
|
|
CORREU |