Fecha:


  • Comienza: dilluns, 27 de març de 2017 a las 16:00h
  • Finaliza: dilluns, 27 de març de 2017 a las 18:00h
Lugar:


  • Aula 1.06
Contacto

Gestió de la comunicació davant crisis greus

La comunicació és una part fonamental de l'estratègia d'una empresa, per això, tenir un pla de crisi davant un imprevist és crucial tant en l'àmbit extern com intern. Al juliol de 1997, Port Aventura va sofrir una greu crisi després de la mort d'un client en l'atracció recentment inaugurada, Stampida.

Josep María Brugués, DirCom en aquesta època de Port Aventura, explicarà la seva experiència en la sessió "Gestió de Comunicació de Crisi en l'accident mortal en Stampida de Port Aventura". Hi exposarà com es gestiona i es resol una crisi de comunicació.

El taller, organitzat pel professor de Relacions Públiques de la Universitat, Albert Maruny Gispert, oferirà un testimoniatge vivencial de la gestió de la comunicació del parc d'atraccions amb els diversos públics objectius en una crisi de tal magnitud.