馃帗 Innovaci贸 educativa en el聽CEU: la for莽a del grup聽

En aquests temps, l'educaci贸 ha hagut d'innovar-se per a adaptar-se en tots els estadis educatius des de nivells b脿sics fins a la superiors. Aquesta transformaci贸 es d贸na en forma de proc茅s, la l貌gica inspiradora del qual 茅s situar a l'alumne en el centre del seu aprenentatge.聽En aquest cam铆, les universitats聽CEU聽compten amb l'avantatge de pert脿nyer a un grup.

Fecha: dimecres, 06 de maig de 2020 a las 13:30h

Innovaci贸 educativa al聽CEU: la for莽a del grup聽

En aquests temps, l'educaci贸 ha hagut d'innovar-se per adaptar-se en tots els estadis educatius, des de nivells b脿sics fins als superiors. Aquesta transformaci贸 es dona en forma de proc茅s, la l貌gica inspiradora del qual 茅s situar l'estudiant en el centre del seu aprenentatge.  

En aquest cam铆, les universitats CEU tenen l'avantatge de pert脿nyer a un grup. Cada universitat 茅s, en si mateixa, un camp on es generen i contrasten bones pr脿ctiques i m猫todes innovadors que han demostrat la seva efic脿cia. De tot aquest bagatge, se'n pot beneficiar el conjunt d'universitats CEU.

Per aix貌, se celebrar脿 virtualment el dilluns 20 de juliol el I Congr茅s CEU d'Innovaci贸 Educativa i Docent (I-CEU-CIED). El comit猫 organitzador i cient铆fic est脿 format per Victoria Villagrasa Sebasti谩n, de la Universitat Cardenal Herrera CEU de Val猫ncia; Mar铆a Fernanda Rey-Stolle Valcarce, de la Universitat Sant Pau CEU de Madrid, i Mar铆a del Roc铆o Bonilla Quijada, de la nostra universitat. 

Els objectius d'aquest I Congr茅s CEU d'Innovaci贸 Educativa i Docent (I-CEU-CIED) s贸n tant la cerca d'una posada en com煤 d'experi猫ncies en innovaci贸 docent en l'脿mbit universitari com l'煤s de noves tecnologies de la informaci贸 i comunicaci贸 i estrat猫gies docents que milloren i asseguren la qualitat educativa. Les finalitats b脿siques seran incrementar la motivaci贸 dels alumnes en l'脿mbit educatiu; enriquir la dimensi贸 humana i refor莽ar la projecci贸 externa dels centres del CEU com a l铆ders en innovaci贸 educativa i docent.

Aquest congr茅s t茅 un car脿cter transversal i, per aix貌, les comunicacions s鈥檕rganitzaran per temes, no per la tipologia del centre. Hi ha diferents 脿rees tem脿tiques, en total set: instruments, simulacions, transversalitats, llocs, aprenentatge i servei, models i, finalment, gesti贸.  

La participaci贸 i la inscripci贸 en aquest congr茅s 茅s lliure i gratu茂ta per a qualsevol docent dels centres de la comunitat CEU. Qualsevol que vulgui contribuir-hi o participar-hi, ja sigui de manera individual o en equip, ho haur脿 de fer mitjan莽ant un v铆deo enviat sota el format de presentaci贸 PECHA KUCHA (6 minuts i 40 segons, i m脿xim 20 diapositives). Cada participant hi podr脿 presentar una sola proposta i el contingut es recollir脿 a la Fitxa I-CEU-CIED. Se'n poden consultar les condicions completes al document seg眉ent.

Les propostes es podran enviar fins al 25 de maig. Posteriorment, es comunicaran les que hagin estat acceptades per a la presentaci贸 en sessi贸 plen脿ria i taules tem脿tiques, aix铆 com si fos necess脿ria alguna modificaci贸. Seguidament, s'obrir脿 un nou termini per reenviar-hi modificacions.

Innovaci贸 educativa al聽CEU: la for莽a del grup聽