🎓 Neuromàrqueting: en la ment del consumidor

La cinquena edició de la Jornada de Màrqueting es dedicarà al tema del Neuromàrqueting. Sota el lema "Neuromàrqueting: interpretant la ment del consumidor", diversos experts analitzaran les claus de les motivacions que porten a l'elecció de compra

Fecha:


  • Comienza: dimarts, 02 de de maig de 2017 a las 09:00h
  • Finaliza: dimarts, 02 de de maig de 2017 a las 19:00h
Lugar:


  • Saló de Graus
Contacto

Neuromàrqueting: en la ment del consumidor

La cinquena edició de la Jornada de Màrqueting es dedicarà al tema del Neuromàrqueting. Sota el lema "Neuromàrqueting: interpretant la ment del consumidor", diversos experts analitzaran les claus de les motivacions que porten a l'elecció de compra.

En certa manera, es tracta d'indagar en allò que els clients no són capaços de dir i que només l'inconscient sap. La jornada s'estructura en sis ponències de caràcter transversal i complementari. L'organització de la Jornada de Màrqueting s'ha convertit en una de les activitats de referència dins dels estudis de Màrqueting, disciplina en què la nostra universitat és pionera, ja que va ser la primera universitat catalana que va impartir un grau en aquesta matèria.

  • Beatriz Fagundo, dra. en Neurociencia (9.30 hores)
  • María López Valdes, CEO en BitBrain Technologies (10.45 hores)
  • Óscar Pino, president de la sección de Neuropsicologia COPC (12.15 hores)
  • Carles Casas, sales & marketing manager en Hard Rock International (16.00 hores) 
  • Juan Manuel Arco, project manager de INIT Creative Events (18.00 hores)       

Sol·licituds a [email protected]

Neuromàrqueting: en la ment del consumidor