🎓 L'emprenedoria jove se cita en el Afterwork del Club d'Emprenedors

Estudiants de tots els graus units per l'interès en el món de l'emprenedoria han participat en l’Afterwork organitzat pel Club d'Emprenedors amb el suport de la Càtedra d'Empresa Familiar i Creació de Empreses i el Vicerectorat d'Estudiants i Qualitat

Fecha: dimecres, 01 de de març de 2017 a las 13:30h

L'emprenedoria jove se cita en l'Afterwork del Club d'Emprenedors

Estudiants de tots els graus units per l'interès en el món de l'emprenedoria han participat en l’Afterwork organitzat pel Club d'Emprenedors amb el suport de la Càtedra d'Empresa Familiar i Creació de Empreses i el Vicerectorat d'Estudiants i Qualitat.

Per inspirar el col·loqui entre els assistents, es va comptar amb la presència de joves emprenedors, que van explicar les claus del naixement i desenvolupament dels seus respectius projectes i van respondre als dubtes que se'ls va plantejar. Sota la conducció del col·laborador de la Càtedra, Ángel Pachón, van intervenir el CEO i cofundador de Grou App, Arnau Navarro, la instagramer i fundadora de Laagam, Inés Arroyo, el cofundador de Avarest Optics, Jordi Umbert, i el CEO de Badi App, Carlos Pierre.

Els quatre van coincidir en la importància de deixar que la idea inicial evolucioni segons les oportunitats que es detectin al mercat. Així mateix, també va quedar palès la transformació radical que la irrupció de les xarxes socials ha generat en la promoció dels productes. Un clar exemple d'això és Laagam, que segons Arroyo es recolza "en el treball amb influencers, a les quals no paguem".

Per impulsar un nou negoci també és bàsic trencar amb idees preestablertes, la qual cosa permetrà trobar nous nínxols de mercat. Per exemple, malgrat el que pogués pensar-se, "només el 30% de les persones que comparteixen pis són estudiants", ha indicat Carlos Pierre, en relació als potencials usuaris de Badi, aplicació pensada per a la cerca de pisos de lloguer i inquilins per compartir. Així mateix, és convenient contrastar amb altres persones el projecte inicial. "Cal compartir la idea", ha afirmat Arnau Navarro.

El Afterwork, que s'ha organitzat amb el suport de Instamaki i Mifuwi, forma part de les activitats impulsades pel Club d'Emprenedors i, en general, s'emmarca dins de la línia de promoció de l'emprenedoria que la Universitat té com a pilar de la seva proposta formativa.

L'emprenedoria jove se cita en l'Afterwork del Club d'Emprenedors