🎓 El màrqueting en la consolidació de la startup

En aquest sentit la Universitat organitza La VII Jornada Màrqueting: El Màrqueting de les Startups

Fecha:


  • Comienza: dimarts, 26 de de març de 2019 a las 10:00h
  • Finaliza: dimarts, 26 de de març de 2019 a las 19:45h
Lugar:


  • Aula Magna
Contacto

El màrqueting en la consolidació de la startup

Actualment, les empreses de qualsevol mida i activitat estan vivint una metamorfosi interna per adaptar-se al nou ecosistema digital, un univers encara desconegut on cadascú aborda el futur des de posicions molt diferents.

A més, la incorporació dels hàbits de compra en línia a la nostra vida diària ha estat tan exitosa que moltes organitzacions han crescut de forma exponencial. La xarxa constitueix avui dia el major aparador i la major botiga que hagi existit mai. La globalització i la innovació tecnològica han creat un mercat únic al qual només s'accedeix mitjançant Internet. Empreses de qualsevol sector econòmic i de qualsevol mida han de saber promocionar i vendre els seus productes i serveis en l'apassionant i complex entorn digital.

En aquest sentit la Universitat organitza La VII Jornada Màrqueting: El Màrqueting de les Startups, que pretén donar resposta a preguntes del tipus: quina mida té el mercat on dirigir-se?, quina capacitat adquisitiva té aquest mercat?, quin és l'entorn competitiu de la startup?, quina és la proposta de valor de la startup? En concret, es pretén aportar als alumnes i interessats els coneixements bàsics sobre com abordar les estratègies i polítiques de màrqueting a l'entorn de les startups.

La Universitat comptarà amb ponents de startups com Badi -una App per trobar companys de pis o llogar habitacions buides, Verse App -una aplicació per a realitzar pagaments entre particulars-, Instamaki - una empresa de venda de sushi a domicili-, Morris York i Walkers Co - dues marques creades l'any 2016, dedicades a la comercialització de rellotges i ulleres per Internet- i creaRSa – una startup especialitzada en la creació audiovisual de compromís social, cultural, empresarial, mediambiental, educatiu y tecnològic- i d’empreses com Ametller Origen.

 

El màrqueting en la consolidació de la startup