🎓 El màrqueting de la moda i el luxe en l'era digital

En aquest context, surt a la llum l'obra Màrqueting i Comunicació de Moda, Luxe i Lifestyle, publicada per CEU Edicions.

Fecha: dilluns, 04 de de febrer de 2019 a las 17:45h

El màrqueting de la moda i el luxe en l'era digital

Que la relació entre les marques i els consumidors ha canviat és una evidència. Gran part del canvi es deu a l'eclosió de la transformació digital i la interacció que ha generat aquest canvi. El coneixement de mercat cobra cada vegada més importància, ja que els clients estan cada cop més informats i són molt més exigents. Més encara si parlem del sector de la moda, el luxe i l'estil de vida.

La comunicació és molt més important en l'àmbit de la moda i el luxe, ja que són aspectes que contribueixen a expressar la personalitat i la forma de vida del client.

En aquest context, surt a la llum l'obra Màrqueting i Comunicació de Moda, Luxe i Lifestyle, publicada per CEU Edicions. Els seus autors són el director del grau en Màrqueting i Direcció Comercial de la nostra universitat José Luis de l'Olmo, i els professors de la Universitat CEU Cardenal Herera i CEU San Pablo María Pilar Paricio i María Sánchez. Els tres són especialistes en el sector.

L'obra inclou, a més d'una aproximació teòrica, aplicacions pràctiques de marques que han aportat al mercat proposades i tendències innovadores que estan generant actualment profundes transformacions en el màrqueting i la comunicació de la moda i el luxe.

Tal com avança en el pròleg d'aquesta obra el president de la Fundació Loewe, Enrique Loewe, "el seu objectiu és que el lector disposi d'una base teòrica i pràctica de les estratègies i accions desenvolupades per aquesta indústria". En aquest llibre, els lectors trobaran claus perquè el factor digital potenciï les seves estratègies de màrqueting i comunicació en l'àmbit de la moda i el luxe.

 

El màrqueting de la moda i el luxe en l'era digital