Fecha: dilluns, 15 de maig de 2017 a las 20:15h

El mòbil ja comença a ser una memòria externa del cervell humà

No es tracta d'una sensació, sinó d'una realitat. La mobile manager de SEAT, Noelia Leiro, així ho va explicitar a la masterclass que ha impartit a la nostra universitat.La professora Leiro, malgrat la seva joventut, és una de les més destacades estrategues de màrqueting mobile en l'actualitat.

Com a tècnica estratègica innovadora, de primer nivell, el màrqueting mobile ja significa un element fonamental per a les empreses que s’exigeixen competir en uns mercats cada vegada més influïts per la globalització i la tecnologia. La penetració del mòbil en les nostres vides ha provocat que aquest comenci a ser una memòria externa del nostre cervell. Molts elements, com el despertador, el rellotge, l'agenda, la càmera de fotos o vídeo, les cartes, etc., ja són una part del que pot fer el mòbil, fins i tot porta incorporada una enciclopèdia, la de Google.

En Seat estan desenvolupant unes aplicacions sempre dirigides, o bé a l'equip intern, per a la millora de la productivitat o, sobretot, als usuaris i clients, per a un millor servei.

Noelia Leiro, mobile manager SEAT