🎓 El potencial del storytelling en el desenvolupament de la marca

A indagar en el potencial del relat per al desenvolupament de la marca i als elements que han d'integrar-se en un bon storytelling es dedica el llibre Com crear un storytelling de marca? De la teoria a la pràctica professional.

Fecha: dijous, 01 de de juny de 2017 a las 11:30h

El potencial del storytelling en el desenvolupament de la marca

Un storytelling ben construït pot ser una de les millors eines que les marques tenen la seva disposició per crear llaços amb les persones. A indagar en el potencial del relat per al desenvolupament de la marca i als elements que han d'integrar-se en un bon storytelling es dedica el llibre Com crear un storytelling de marca? De la teoria a la pràctica professional.

L'obra, escrita pel doctor en Comunicació i professor de Composició visual, muntatge audiovisual i creació i producció audiovisual a la Universitat Abat Oliba CEU, Alfonso Freire, i editada per UOC Edicions, aporta una explicació dels processos creatius essencials per redactar relats de marca.

Consulta més informació del llibre en la ressenya.

El potencial del storytelling en el desenvolupament de la marca