Fecha: dijous, 31 de d'octubre de 2024 a las 10:45h
La Universitat lamenta profundament la situació que està vivint la Comunitat Valenciana després del pas de la DANA. En senyal de respecte i solidaritat, la Universitat ha organitzat en els últims dies una oració i minut de silenci en honor a les víctimes i damnificades per la DANA.
Amb la finalitat de manifestar el seu suport i solidaritat amb totes les persones afectades per aquesta catàstrofe meteorològica, la Universitat a més s'ha sumat al comunicat emès per Crue Universidades Españolas. Així, la nostra universitat reafirma el seu compromís amb les comunitats universitàries perjudicades i s'uneix al dol en honor a les víctimes.
La Universitat s'està organitzant per a col·laborar amb les accions que s'estan desenvolupant des de la Universitat CEU Cardenal Herrera de València amb l'objectiu de donar suport als afectats per la DANA.
En els pròxims dies, es posaran en marxa diverses iniciatives orientades a recollir material i productes de primera necessitat, oferir voluntariat i recaptar fons en suport dels damnificats per la catàstrofe.
Continuarem informant!
|
|
CORREU |