La Universitat celebra l’acte de graduació de màsters i postgraus del curs acadèmic que ha finalitzat. A diferència dels demés actes, aquesta celebració tindrà lloc a l’IMO (Institut de Microcirurgia Ocular de Barcelona) degut a la reforma que s’està realitzant a l’Aula Magna.
La rectora de la nostra universitat, Eva Perea, obrirà l’acte i donarà pas al cofundador de Flamingueo i padrí d’aquesta graduació, Jacinto Fleta, que dedicarà unes paraules als recent graduats. Després de la seva intervenció, tindrà lloc la imposició de beques y el lliurament de diplomes als alumnes dels màster universitaris en Comunicació Digital i Noves Tecnologies, Gestió i Comunicació d’Entitats Socials i Solidàries, Logística i Comerç Internacional, Postproducció Audiovisual, Psicologia General Sanitària, així como del Global de MBA CEU IAM i del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enològica.
Per a finalitzar l’esdeveniment, un estudiant parlarà en representació dels seus companys de promoció i la rectora de la Universitat clausurarà l’acte. Un cop acabada la cerimònia, tindrà lloc un aperitiu al claustre de la Universitat.
|
|
CORREU |