Fecha: divendres, 12 de maig de 2017 a las 15:30h

“La cena que no ves”, de Tiempo BBDO, triomfadora a la gala més màgica dels GoliADs

L’Aula Magna va esdevenir el mític Hogwarths de Harry Potter per acollir la XI gala dels premis GoliADs UAO CEU Awards de comunicació i publicitat. La triomfadora de la nit va ser l’agència Tiempo BBDO que, gràcies “La cena que no ves”, va guanyar el GoiAD d’or –en aquesta ocasió anomenat ‘Snitch Daurada’, com a referència a la nissaga de J.K.Rowling-, que es lliura a la peça més votada pels estudiants.

Pel que fa als premis de categories publicitàries, Double You va obtenir el GoliAD a la Millor Campanya de Valors Humans per "No son una moda" d'Affinity; BBDO a la Millor Gràfica per la campanya "Touch keeps you alive" de Sanex; i RK People va rebre el premi al millor espot per la campanya "El Beso" de La Quiniela. D’altra banda, Tiempo BBDO es va emportar el GoliAD a la Millor Campanya de Branded Content per "La cena que no ves" de Nestlé. Com s’ha assenyalat, aquesta última peça publicitària també va ser reconeguda amb la Snitch Daurada.

Tanmateix, el GoliAD a la Millor Trajectòria Professional va ser otorgat a Lluís Casadevall, i Antonio Díaz, conegut popularment com "Mag Pop", va rebre el premi a la Innovació i a la Creativitat. En les categories dedicades a mitjans de comunicació, el programa Catalunya Experience de TV3 va obtenir el GoliAD a la Millor Iniciativa de TV, Radiotubers es va emportar el GoliAD a la Millor Iniciativa de Ràdio, Napflix va guanyar el GoliAD a la Millor Iniciativa Online i National Geographic el GoliAD a la Millor Iniciativa de premsa. A més, Bruno Oro va ser reconegut amb el GoliAD al Millor Influencer.

Per lliurar els GoliADs als diversos guanyadors, van assistir a la gala: Mercè Jou, secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya; Josep Joan Moreso, president de l'Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU); Salvador Alsius, vicepresident del Consell Audiovisual de Catalunya; Àgueda Bañón, directora de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona; Rosa Romà, degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya; José Ángel Abancens, president de l'Associació Empresarial de Publicitat i l'actor Àlex Maruny. Durant el lliurament de premis també va tenir lloc un emotiu homenatge al rector de la Universitat , Dr. Carlos Pérez del Valle, que està a punt de finalitzar el seu mandat, pel seu suport incondicional als GoliADs durant tots aquests anys.

L'Aula Magna  es converteix en Hogwarts

La temàtica escollida per a la XI edició dels GoliADs es va plasmar en cada detall de l'esdeveniment, ja que l'Aula Magna va ser ambientada amb les banderes de les cases de Hogwarts, antics canelobres i un barret parlant seleccionador. Per dotar l’acte de més realisme, es va comptar amb un mussol per entregar un sobre amb els finalistes de cada categoria.