🎓 Comunicació estratégica en l’Experience Week Lab

A la fi del mes de maig, les classes del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies es van traslladar a la seu de FNAC a Barcelona. El motiu era desenvolupar una sessió pràctica real, dins del concepte 'Experience Week Lab'.

Fecha: divendres, 04 de juny de 2021 a las 17:15h

Comunicació estratègica a l’Experience Week Lab

A finals de maig, les classes del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies es van traslladar a la seu de la FNAC a Barcelona. El motiu era desenvolupar una sessió pràctica real, dins de l'Experience Week Lab.

Amb la fórmula de treball de les agències de comunicació estratègica, els estudiants van treballar al costat de l'editor Ángel Martos, de l'editorial Diëresis. L'objectiu era detectar les necessitats de mercat d'aquesta editorial i establir propostes competitives per generar un valor diferencial.

Aquesta mena d'enfocaments i propostes docents resulten fonamentals per aconseguir un dels objectius del màster: entendre la Comunicació Digital com un factor estratègic i transversal a tots els sectors i activitats.

 

Comunicació estratègica a l’Experience Week Lab