girl
Màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies
sol·licita informació
descarregar informació
Denominació

Màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / Crèdits

9 mesos
60 ETCS

Certificació oficial de qualitat - AQU

Plaçes / Modalitat

20
Semipresensial

Amb la col·laboració de

 
Perfil alumne

Llicenciats i graduats en carreres en què l’impacte de la Comunicació Digital i las Noves Tecnologies sigui essencial. Enginyers de carreres tecnològiques i de telecomunicació.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d’accés via web, enviament de la documentació i formalització d’ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

D'octubre a juny. Dimarts i dijous de 18.30 h a 21.30 h.

Calendari Acadèmic

Màster universitari en COMUNICACIÓ DIGITAL i NNTT

Programa Leadership Essentials del Center for Creative Leadership (CCL)

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Projecció de futur

Formació especialitzada molt orientada al mercat professional de la comunicació digital, sector emergent de gran projecció de futur.

Primer màster oficial a Espanya que integra orgànicament la comunicació i el màrqueting digital en relació als models d’ús de les noves tecnologies a la Societat de la Informació.

El màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies de la Universitat Abat Oliba CEU està dissenyat per respondre a les creixents necessitats dels mitjans, les empreses i les institucions en la gestió de la seva comunicació digital, així com a la creació de continguts adaptats en el marc de la Societat de la Informació i el Coneixement.

El trinomi digital Comunicació - Màrqueting - Tecnologia és, doncs, l’objecte d’aquest programa per la qualificació professional dels alumnes que vulguin afrontar el repte del mercat digital des de diferents perspectives.

2. Avantatge competitiu al mercat laboral

La revolució digital suposa una transformació completa de la comunicació humana. El Big Data, les xarxes socials, la realitat virtual i augmentada i la intel·ligència artificial marquen avui el camí cultural, econòmic i professional de la nostra societat global. Desenvolupar una experiència personal i acadèmica innovadora, amb visió de negoci oberta al futur, és el camí per entendre, dominar i desenvolupar-se al món digital, guanyant en avantatge competitiu al mercat de treball global.

3. Activitats complementàries
  • La UAO CEU Digital Communication Week. Una setmana per escoltar professionals de referència dels principals sectors de la revolució digital.
  • La Experience Week Lab. Una setmana per viure en primera persona un projecte digital en un entorn tech.
  • Visites d'interès als grans esdeveniments i principals centres relacionats amb la comunicació digital a Barcelona.
4. Programa de lideratge

Programa Leadership Essentials del Center for Creative Leadership (CCL) dissenyat per ajudar a l'estudiant a entendre i descobrir el seu potencial de lideratge i aplicar-ho en el seu dia a dia.

5. Desenvolupament professional

Programa de pràctiques reals a empreses i mitjans de comunicació de primer nivell. Borsa de Treball d’àmbit nacional i internacional amb més de 2 300 empreses associades amb ofertes de pràctiques a més de 20 països.

6. Col·laboració amb empreses especialitzades

Estreta relació amb un gran nombre de proveïdors de serveis de comunicació digital i tecnologia, que reconeixen l’excel·lència del màster i que es nodreixen dels titulats en aquesta disciplina.

7. Ocupabilitat

La taxa mitjana d’inserció laboral és del 95 % en els estudis de postgraus del CEU.

8. Caràcter internacional

Els nostres estudiants adquireixen els coneixements lingüístics i culturals necessaris per treballar a qualsevol lloc del món.

9. Professorat

Quadre docent compost per acreditats experts i professionals triats pel seu reconegut prestigi i especialització en l'àmbit de la Comunicació Experiencial i del Màrqueting Digital.

 

El programa inclou:

  • La UAO CEU Digital Communication Week. Una setmana per escoltar professionals de referència dels principals sectors de la revolució digital.
  • La Experience Week Lab. Una setmana per viure en primera persona un projecte digital en un entorn tech.
  • Curs Leadership Essentials. Capacita a l’alumne per a liderar en les organitzacions, utilitzant la metodologia del Center For Creative Leadership (Carolina del Nord, EUA).
  • Visites d'interès als grans esdeveniments i principals centres relacionats amb la comunicació digital a Barcelona.

Professorat

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Les classes del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies són impartides per prestigiosos experts i professionals que posseeixen una contrastada experiència docent i/o professional, i han estat triats pel seu reconegut prestigi i especialització en l´àmbit de la comunicació digital:

Direcció acadèmica del màster

Juan Francisco Jiménez Jacinto. Máster en Construcció I Representació de les Identitats Digitals (UB). Periodista i professor d’Innovacions Tecnològiques en el Periodisme. Director del grup d’informació Amistat 2000.

jjimenezj@uao.es

Coordinació del màster

Manuel Domínguez Gómez. Llicenciat en Ciències de la Informació (UAB). Màster en Tecnologia Marketing i Empresa. Program Technological Training (MIT). Soci Fundador de Singular Emotion i president de Ubiquity Barcelona.

mdominguezg@uao.es

Claustre de professores

  • Andreu Barrabino García-Manso. Doctor en Psicologia i llicenciat en Ciències de la Informació (branca Publicitat) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Director del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Montserrat Blanco Fernández. Llicenciada en Ciències de la Comunicació. Directora de Publicitat i Imatge Corporativa a la Fundació Bancària “La Caixa”.
  • José Ignacio Castello Ribera. Doctor en Periodisme per la Universidad San Pablo CEU de Madrid. Periodista a El Periódico de Catalunya i en pàgines web de premsa especialitzada.
  • Eduard Corral. Founder & Head of Technology de Buzz Marketing Networks, expert en Marketing Digital i Estratègies de Social Media.
  • José Luis Del Olmo Arriaga. Llicenciat en Publicitat i RP Doctor en Comercialització i Investigació de Mercats. Professor agregat de la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Carles Lamelo. Periodista radiofònic a Onda Cero, investigador en Televisión Transmedia, discurs polític i Comunicació 2.0.
  • Antonio Martínez Muniente. Professor de la Universitat Abat Oliba CEU i gerent de la editorial Alesport
  • David Perálvarez. Llicenciat en Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, emprenedor i desenvolupador web y mòbil.
  • Xavi Salla García. Doctor en Comunicació i Doctor en Dret. Director Fundación ICEX·CAT i cocreador del Cicle Formatiu oficial de grau superior “Mundos virtuales, realidad aumentada y gamificación”.
  • Irene Vidal Sarmiento. Conceptes creatius, namings, màrqueting de continguts, estratègies de comunicació 360, plans CRM, plataformes CMS, social media, entre d’altres.
  • Morrosko Vila-San-Juan. Realitzador i periodista amb àmplia experiència audiovisual. Director, guionista i productor de documentals, transmèdia i formats per a la televisió.
  • Héctor Zapata Cebrián. Arquitecte, expert en Modelat i Animació 3D i desenvolupador de videojocs, aplicacions interactives i realitat virtual.
  • Fredrik Johnsson. Master Degree in Management, System Dynamics (MIT). Exvicepresident de Havas Media Group. Estratega de BeRepublic.
  • Lola Pardo de Donlebun. Llicenciada en periodisme per la Universitat Complutense de Madrid. Col·laboradora d'El País. Cap de Desenvolupament de Projectes en Internet de la Fundació Bancària "la Caixa".
  • Sergio Puncernau Jeremías. Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Director Business Analytics al Grup Godó. Ha estat Director de Desenvolupament i e-commerce de La Vanguardia.

 

PROFESSORAT CV DETALLAT

Sortides

SORTIDES PROFESSIONALS

L’alumne que obté el títol oficial “màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies per la Universitat Abat Oliba CEU” pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Director de Màrqueting Digital
  • Director de Comunicació
  • Director de Mitjans de Comunicació
  • Community Management i Community Recording
  • Consultoria en disseny d’estratègies de Comunicació, Periodisme i Marketing in Digital Innovation
  • Director de SEM, SEO o SMM
  • Director de Mitjans Socials
  • Director de Relacions Públiques
  • Assessor de gabinet polític
  • Director d’Innovació i Desenvolupament
  • Director de Relacions Institucionals
  • CSO (Chief Sustainability Officer). RSC Responsabilitat Social Corporativa
  • CRO (Chief Compliance Officer). Reputació i Imatge d’empresa
  • CTI (Directors de Tecnologia)
  • CDO (Chief Data Officer). Formació estadística, analista digital, entorns qualitatius digitals. Big Data
  • Innovation Consultancy Director
  • Consultor visió de client
  • Innovation & Entrepreneurship Director
  • Business Development Manager
  • Innovation Product Strategy Manager
  • Network Digital Marketing
  • Director de Desenvolupament de talent
  • Director Unitat de Comunicació administració pública
  • Assessor en Comunicació Empresarial
  • Periodista Especialitzat

Col·laboradors

La Universitat Abat Oliba CEU té una estreta relació amb un gran nombre de proveïdors de serveis de comunicació digital i tecnologia, que reconeixen l’excel·lència del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies i que es nodreixen dels titulats en aquesta disciplina.

 

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL

5 955 €

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva, l’import restant es podrà efectuar de les següents maneres:

Pagament únic

La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

Pagament fraccionat

50 % en formalitzar la matrícula i el 50 % al gener.

Pagament mensual

En 10 quotes a través de finançament especial al 0 % d’interès amb el Banc Sabadell (Consultar comissió d’obertura).

Altres acords de finançament

Amb el Banco Santander, "La Caixa", Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Postgrau i Extensió Universitària
Bellesguard, 30. 08022 Barcelona
Tel. +34 93 253 72 03
masters@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

Els candidats al màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies han de posseir una titulació universitària superior espanyola o estrangera equivalent a un Bachelor’s degree en el sistema anglosaxó.

Aquest perfil inclou:

  • Llicenciats i graduats en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques
  • Enginyers de carreres tecnològiques i de telecomunicació
  • Graduats, llicenciats i diplomats en altres carreres en les quals l'impacte de les noves tecnologies sigui essencial
  • Col·lectius professionals afectats pel nou context digital que precisin reciclar-se.

Aquest programa formatiu no exigeix una experiència prèvia en l’àmbit de la comunicació digital i les noves tecnologies.

OBJECTIUS

Les matèries que componen el màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies responen a la necessitat d’habilitar als estudiants, de forma integrada i sistematitzada, en les tècniques professionals d’aplicació en els àmbits de la comunicació i el màrqueting digital.

L'objectiu d'aquest programa és que l'alumnat aconsegueixi un avantatge competitiu al mercat laboral i desenvolupi una experiència acadèmica innovadora amb visió de futur.

La Universitat Abat Oliba CEU proporciona a través d’aquest màster una formació d’avantguarda relativa a la comunicació digital, així com assegura la capacitació metodològica per la creació de continguts digitals, l’assessorament especialista en la matèria i la direcció en les àrees de comunicació i màrqueting digital a qualsevol empresa, incloent-hi mitjans de comunicació generalistes amb presència digital.

En aquest sentit el programa es desenvolupa des d’una perspectiva teòrica-pràctica per dotar als estudiants dels recursos i coneixements multimèdia perquè puguin abordar els reptes que planteja l’emergent entorn digital.

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Blog Community