girl
Màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies
sol·licita informació
descarregar informació
Denominació

Màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / Crèdits

9 mesos
60 ETCS

Plaçes / Modalitat

20
Semipresensial

Idioma

Bilingual

Amb la col·laboració de

Perfil alumne

Llicenciats i graduats en carreres en què l’impacte de la Comunicació Digital i las Noves Tecnologies sigui essencial. Enginyers de carreres tecnològiques i de telecomunicació.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d’accés via web, enviament de la documentació i formalització d’ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

D'octubre a juny. Dimarts i dijous de 18.30 h a 21.30 h.

Calendari Acadèmic

Màster universitari en COMUNICACIÓ DIGITAL i NNTT

Programa Leadership Essentials del Center for Creative Leadership (CCL)

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Projecció de futur

Formació especialitzada molt orientada al mercat professional de la comunicació digital, sector emergent de gran projecció de futur.

Primer màster oficial a Espanya que integra orgànicament la comunicació i el màrqueting digital en relació als models d’ús de les noves tecnologies a la Societat de la Informació.

El màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies de la Universitat Abat Oliba CEU està dissenyat per respondre a les creixents necessitats dels mitjans, les empreses i les institucions en la gestió de la seva comunicació digital, així com a la creació de continguts adaptats en el marc de la Societat de la Informació i el Coneixement.

El trinomi digital Comunicació - Màrqueting - Tecnologia és, doncs, l’objecte d’aquest programa per la qualificació professional dels alumnes que vulguin afrontar el repte del mercat digital des de diferents perspectives.

2. Activitats complementàries
  • La UAO CEU Digital Communication Week. Una setmana per escoltar professionals de referència dels principals sectors de la revolució digital.
  • La Experience Week Lab. Una setmana per viure en primera persona un projecte digital en un entorn tech.
  • Visites d'interès a centres de comunicació digital.
3. Programa de lideratge

Programa Leadership Essentials del Center for Creative Leadership (CCL) dissenyat per ajudar a l'estudiant a entendre i descobrir el seu potencial de lideratge i aplicar-ho en el seu dia a dia.

4. Desenvolupament professional

Programa de pràctiques reals a empreses i mitjans de comunicació de primer nivell. Borsa de Treball d’àmbit nacional i internacional amb més de 2 300 empreses associades amb ofertes de pràctiques a més de 20 països.

5. Col·laboració amb empreses especialitzades

Estreta relació amb un gran nombre de proveïdors de serveis de comunicació digital i tecnologia, que reconeixen l’excel·lència del màster i que es nodreixen dels titulats en aquesta disciplina.

6. Ocupabilitat

La taxa mitjana d’inserció laboral és del 95 % en els estudis de postgraus del CEU.

7. Caràcter internacional

Els nostres estudiants adquireixen els coneixements lingüístics i culturals necessaris per treballar a qualsevol lloc del món.

8. Professorat

Quadre docent compost per acreditats experts i professionals escollits pel seu reconegut prestigi i especialització en l’àmbit de la Comunicació Digital i les Noves Tecnologies.

9. Recursos d'informació

El Servei de Biblioteca està concebut com una unitat de suport a l’estudi i a la recerca amb l’objectiu prioritari de respondre a les exigències educatives i científiques. Disposa d’amplis horaris d’obertura, fins i tot els caps de setmana, amb el millor equipament informàtic. A més, la UAO CEU posa a l’abast de la comunitat universitària un dipòsit digital que conté les publicacions en accés obert derivades de l’activitat docent, investigadora i institucional del professorat i dels alumnes i exalumnes de la Universitat.

El programa inclou:

  • La UAO CEU Digital Communication Week. Una setmana per escoltar professionals de referència dels principals sectors de la revolució digital.
  • La Experience Week Lab. Una setmana per viure en primera persona un projecte digital en un entorn tech.
  • Curs Leadership Essentials. Capacita a l’alumne per a liderar en les organitzacions, utilitzant la metodologia del Center For Creative Leadership (Carolina del Nord, EUA).
  • Visites d'interès a centres de comunicació digital.

Professorat

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Les classes del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies són impartides per prestigiosos experts i professionals que posseeixen una contrastada experiència docent i/o professional, i han estat triats pel seu reconegut prestigi i especialització en l´àmbit de la comunicació digital:

Direcció acadèmica del màster

Juan Francisco Jiménez Jacinto. Máster en Construcció I Representació de les Identitats Digitals (UB). Periodista i professor d’Innovacions Tecnològiques en el Periodisme. Director del grup d’informació Amistat 2000.

jjimenezj@uao.es

Claustre de professores

  • Cristina Aced Toledano. Màster en Direcció de Comunicació Corporativa per l’Escola d’Administració d’Empreses (EAE). Especialista en xarxes socials.
  • Jordi Bacaria Martrus. Advocat especialitzat en els aspectos jurídics de la Societat de la Informació, els Mitjans de Comunicació i l’Era Digital. Soci Fundador- Founder de GLOBAL LEGAL DATA, firma jurídica internacional dedicada a les estratègies legals a l’era de la transformació digital.
  • Andreu Barrabino García-Manso. Doctor en Psicologia i llicenciat en Ciències de la Informació (branca Publicitat) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Director del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Montserrat Blanco Fernández. Llicenciada en Ciències de la Comunicació. Directora de Publicitat i Imatge Corporativa a la Fundació Bancària “La Caixa”.
  • José Ignacio Castello Ribera. Doctor en Periodisme per la Universidad San Pablo CEU de Madrid. Periodista a El Periódico de Catalunya i en pàgines web de premsa especialitzada.
  • Eduard Corral. Founder & Head of Technology de Buzz Marketing Networks, expert en Marketing Digital i Estratègies de Social Media.
  • José Luis Del Olmo Arriaga. Llicenciat en Publicitat i RP Doctor en Comercialització i Investigació de Mercats. Professor agregat de la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Carles Lamelo. Periodista radiofònic a Onda Cero, investigador en Televisión Transmedia, discurs polític i Comunicació 2.0.
  • Antonio Martínez Muniente. Professor de la Universitat Abat Oliba CEU i gerent de la editorial Alesport
  • David Perálvarez. Llicenciat en Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, emprenedor i desenvolupador web y mòbil.
  • Xavi Salla García. Doctor en Comunicació i Doctor en Dret. Director Fundación ICEX·CAT i cocreador del Cicle Formatiu oficial de grau superior “Mundos virtuales, realidad aumentada y gamificación”.
  • Irene Vidal Sarmiento. Conceptes creatius, namings, màrqueting de continguts, estratègies de comunicació 360, plans CRM, plataformes CMS, social media, entre d’altres.
  • Morrosko Vila-San-Juan. Realitzador i periodista amb àmplia experiència audiovisual. Director, guionista i productor de documentals, transmèdia i formats per a la televisió.
  • Héctor Zapata Cebrián. Arquitecte, expert en Modelat i Animació 3D i desenvolupador de videojocs, aplicacions interactives i realitat virtual..

PROFESSORAT CV DETALLAT

Sortides

SORTIDES PROFESSIONALS

L’alumne que obté el títol oficial “màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies per la Universitat Abat Oliba CEU” pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Direcció de Comunicació Digital
  • Direcció de Màrqueting Digital
  • Direcció de Mitjans Socials
  • Community Management i Community Recording
  • Consultoria en el disseny d’estratègies de Comunicació, Periodisme i Màrqueting Digital
  • Direcció i creació d’empreses de Comunicació Digital
  • Direcció de SEM, SEO o SMM
  • Direcció d’àrees de Comunicació, Màrqueting i Relacions Públiques
  • Direcció d’Estratègia Tecnològica
  • Direcció de l’àrea d’Internet
  • Direcció de l’àrea de Tecnologia
  • Direcció de Sistemes d’Informació
  • Disseny i creació de projectes de comunicació experiencial
  • Creació i direcció de projectes de gamificació
  • Disseny de projectes interactius i videojocs

Col·laboradors

La Universitat Abat Oliba CEU té una estreta relació amb un gran nombre de proveïdors de serveis de comunicació digital i tecnologia, que reconeixen l’excel·lència del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies i que es nodreixen dels titulats en aquesta disciplina.

 

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL

5 475 €

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva, l’import restant es podrà efectuar de les següents maneres:

Pagament únic

La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

Pagament fraccionat

50 % en formalitzar la matrícula i el 50 % al gener.

Pagament mensual

En 10 quotes a través de finançament especial al 0 % d’interès amb el Banc Sabadell (Consultar comissió d’obertura).

Altres acords de finançament

Amb el Banco Santander, "La Caixa", Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Postgrau i Extensió Universitària
Bellesguard, 30. 08022 Barcelona
Tel. +34 932 53 72 00
masters@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

Els candidats al màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies han de posseir una titulació universitària superior espanyola o estrangera equivalent a un Bachelor’s degree en el sistema anglosaxó.

Aquest perfil inclou:

  • Llicenciats i graduats en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques
  • Enginyers de carreres tecnològiques i de telecomunicació
  • Llicenciats i graduats en carreres en les quals l’impacte de les Noves Tecnologies sigui essencial
  • Col·lectius professionals afectats per les Noves Tecnologies que necessitin reciclar-se.

Aquest programa formatiu no exigeix una experiència prèvia en l’àmbit de la comunicació digital i les noves tecnologies.

OBJECTIUS

Les matèries que componen el màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies responen a la necessitat d’habilitar als estudiants, de forma integrada i sistematitzada, en les tècniques professionals d’aplicació en els àmbits de la comunicació i el màrqueting digital.

La Universitat Abat Oliba CEU proporciona a través d’aquest màster una formació d’avantguarda relativa a la comunicació digital, així com assegura la capacitació metodològica per la creació de continguts digitals, l’assessorament especialista en la matèria i la direcció en les àrees de comunicació i màrqueting digital a qualsevol empresa, incloent-hi mitjans de comunicació generalistes amb presència digital.

En aquest sentit el programa es desenvolupa des d’una perspectiva teòrica-pràctica per dotar als estudiants dels recursos i coneixements multimèdia perquè puguin abordar els reptes que planteja l’emergent entorn digital.

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Blog Community