🎓 Comunicar gastronomia i enologia en la seva edat d'or

Amb aquesta reflexió de la directora del postgrau en Màrqueting i Comunicació Gastronòmica i Enològica, Anna Riera, ha començat una nova edició d'aquest programa.

Fecha: dimarts, 26 de de febrer de 2019 a las 19:45h

Comunicar gastronomia i enologia en la seva edat d'or

Que el boom de la gastronomia i l'enologia al nostre país no quedi com un moment passatger en la història depèn de l'existència de professionals formats per comunicar correctament aquest fenomen. Prendre consciència que vivim una edat d'or de la gastronomia que val la pena estudiar i comunicar és clau perquè no ens passi el mateix que amb l'hispanisme, els autors del qual més reconeguts són estrangers.

Amb aquesta reflexió de la directora del postgrau en Màrqueting i Comunicació Gastronòmica i Enològica, Anna Riera, ha començat una nova edició d'aquest programa. El missatge de Riera connectava amb la realitat del mercat i de la professió i també amb un sentit de la vocació i del moment històric que viu el sector.

Riera ha parlat de la gastronomia i de l'enologia com un producte cultural, que cal saber entendre i interpretar. També ha subratllat el valor d'especialitzar-se en aquest camp en una ciutat com Barcelona, tan connectada a una indústria gastronòmica i enològica amb singularitat i pes específic.

El postgrau en Màrqueting i Comunicació Gastronòmica i Enològica és un programa que creu en el valor afegit que el comunicador pot aportar a aquest tipus d'indústria. Però no només és això, es parteix que el màrqueting i la comunicació en la gastronomia i l'enologia han de projectar-se sobre totes les fases del procés, condicionant el model de negoci en si mateix.

 

Comunicar gastronomia i enologia en la seva edat d'or