Fecha: divendres, 05 de de maig de 2017 a las 14:15h
Per tercer any consecutiu, el director de la Taula Estratègica de la multinacional Arena Media, David Pueyo, ha impartit una masterclass als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques sobre branded content, transmedia i storytelling.
Segons ha explicat Pueyo, “el digital ha evolucionat i ha canviat les regles del joc”. Abans, els publicitaris es dedicaven a crear anuncis i a executar, ara se’ls exigeix pensar, i el més difícil és aconseguir notorietat i diferenciació. La clau està a pensar molt en la gent i acceptar que l’ésser humà és intel·ligent i sap protegir-se de la publicitat per què ja se li ha “brasejat” massa.
Pueyo ha afegit que l’equació fonamental passa a ser la intersecció entre els dos conjunts següents: en primer lloc, el que li interessa a la marca i en segon lloc, el que li interessa a la gent. I això ha de produir-se ineludiblement. L’invitat ha conclòs la masterclass sentenciant que “si el 92% de les marques desapareguessin, no passaria res. Només quedarien les que tinguessin significat”.
|
CORREU |