🎓 “Ara als publicitaris se’ls exigeix pensar”

Per tercer any consecutiu, el director de la Taula Estratègica de la multinacional Arena Media, David Pueyo, ha impartit una masterclass als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques sobre branded content, transmedia i storytelling

Fecha: divendres, 05 de de maig de 2017 a las 14:15h

“Ara als publicitaris se’ls exigeix pensar”

Per tercer any consecutiu, el director de la Taula Estratègica de la multinacional Arena Media, David Pueyo, ha impartit una masterclass als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques sobre branded content, transmedia i storytelling.

Segons ha explicat Pueyo, “el digital ha evolucionat i ha canviat les regles del joc”. Abans, els publicitaris es dedicaven a crear anuncis i a executar, ara se’ls exigeix pensar, i el més difícil és aconseguir notorietat i diferenciació. La clau està a pensar molt en la gent i acceptar que l’ésser humà és intel·ligent i sap protegir-se de la publicitat per què ja se li ha “brasejat” massa.

Pueyo ha afegit que l’equació fonamental passa a ser la intersecció entre els dos conjunts següents: en primer lloc, el que li interessa a la marca i en segon lloc, el que li interessa a la gent. I això ha de produir-se ineludiblement. L’invitat ha conclòs la masterclass sentenciant que “si el 92% de les marques desapareguessin, no passaria res. Només quedarien les que tinguessin significat”.

 “Ara als publicitaris se’ls exigeix pensar”