girl
Grau en Publicitat i RP
sol·licita informació
descarregar informació
Denominació

Grau en Publicitat i RP

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / crèdits

4 ANYS
240 ECTS

Ocupabilitat

97 % (Enquesta d'inserció laboral AQU 2014)

Places

40

Desenvolupament professional

Programa de competències CEU ePlus

Perfil alumne

Tenir interès per la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

Horari Classes
Grau en Publicitat i RP

El 97 % dels nostres estudiants troba feina en finalitzar els estudis.

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat

El 97 % dels nostres estudiants troba feina en finalitzar els estudis, 11 punts percentuals per sobre de la mitjana de les universitats catalanes (Enquesta Inserció Laboral AQU 2014).

2. Professionals amb una visió global

“Si no et comuniques, no existeixes”. Aquesta és l’essència dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques. Difícilment existeix una altra formació que tingui un camp d’actuació tan extens com la comunicació; però la seva proximitat i ús continu no significa que es tinguin les competències i habilitats per poder-la desenvolupar de manera efectiva i controlada. La creativitat, les noves tecnologies i el Màrqueting són elements principals que es requereixen pel seu bon desenvolupament.

La nostra Universitat, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis de Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars, aconseguint que els estudiants puguin accedir a les principals agències de comunicació a Espanya i ajudant-los també en el llançament dels seus propis projectes. L’objectiu fonamental del títol és formar professionals amb un coneixement global de totes les àrees relacionades amb la Publicitat i la Comunicació Corporativa i amb la capacitat de liderar el desenvolupament de projectes i d’adaptar-se de manera eficient a un entorn de ràpida i constant evolució.

3. Metodologia

Model docent basat en la formació pràctica i personalitzada que permet vincular els coneixements teòrics a la praxi professional, mitjançant pràctiques reals, tallers i seminaris pràctics que es fonamenten en 3 pilars: el màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies.

4. Coneixement aplicat

Els alumnes organitzen cada any la gala dels GoliADs UAO CEU Awards, premis que s'han convertit en un referent per a les agències de publicitat.

5. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora a tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de realitzar un procediment individualitzat de coaching.

6. Instal·lacions

El Servei Audiovisual de la Universitat engloba totes les instal·lacions, infraestructures i equips fixes i mòbils necessaris per a l’activitat docent (estudi de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, etc.).

7. Internacionalització

Oferim la possibilitat de realitzar estades o pràctiques internacionals a les millors universitats europees, americanes i oceàniques.

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Planificador estratègic
  • Gestor de Comunicació Corporativa
  • DirCom
  • Investigador i consultor
  • Estratègic en Publicitat i Relacions Públiques
  • Estratègies Comunicatives per Internet
  • Naming & branding
  • Director Creatiu

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es realitzen les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'alumne.
Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

ARGENTINA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 4* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

BÈLGICA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Artevelde Hogeschool (Gent) 4 B GENT39 English B1
PXL University College 4 B HASSELT22 English B1/ Dutch B2
Howest Hogeschool 2 B KORTRIJ03 English B2/Dutch B2

BRASIL

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto 2* BR UNAERP Portugués

CANADA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Centennial College 4* CAN CC TOEFL 80

XILE

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Universidad del Pacifico Chile 4* CL PACIFICO Spanish
Universidad de Santo Tomás 5* CL UST Spanish
Universidad del Desarrollo 1* CL UDD Spanish

FRANÇA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Toulouse Catholic University 4* F TOULOUSE09 French B2/English B2
Université François-Rabelais 1 F TOURS01 French B2

IRLANDA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Maynooth University 4* IRL MAYNOOT01 English B2

ITALIA

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Università Cattolica del Sacro Cuore 6* I MILANO03 Italian B1+/English TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 3* I MILANO05 Italian A2/English B1

MÈXIC

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey 3* MX ITESM Spanish
Universidad Anáhuac México Norte 4* MX UAMN Spanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Anáhuac México Sur 2* MX UAMS Spanish
Universidad del Valle de Atemajac 1* MX UNIVA Spanish

PERÚ

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Universidad de Piura 2* PE UDEP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
IADE Universidades Europeia 3 P LISBOA08 English B2

ESTATS UNITS

universitat places Cod.Universitat Requisits d'idioma
Catholic University of America 8* US CUA TOEFL 80 (IBT)
Florida International University 2* US FIU TOEFL 550 (PBT)/ 80 (IBT)/ IELTS: 6,5
Texas A&M University 2* US TAMU TOEFL 80
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/ IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550
Western Kentucky University 2* US WKU TOEFL 65 (iBT)/500 (PBT) / IELTS 5.5
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1R CURS

8 535 €

RESERVA DE PLAÇA

Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant es podrà efectuar de les següents maneres:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    De la matrícula en 5 quotes per curs.

  • pagament mensual

    En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per entendre els diferents models de comunicació, publicitat i relacions públiques de les organitzacions, per analitzar i diagnosticar problemes i proposar solucions; ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció, facilitat d'expressió, sociabilitat, àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat conèixer un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com posseir creativitat en el sentit més ampli dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació
  • Conèixer l'ètica, deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Education Talks