girl
Grau en Publicitat i RP
sol·licita informació
Denominació

Grau en Publicitat i RP

Àrea acadèmica

Comunicació

Durada / crèdits

4 ANYS
240 ECTS

Certificació oficial de qualitat - AQU

Places

40

Ocupabilitat

90,9 % (Enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Perfil alumne

Tenir interès per la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Grau en Publicitat i RP

El 97 % dels nostres estudiants troba feina en finalitzar els estudis.

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat

El 90,9 % dels nostres estudiants troba feina en finalitzar els estudis (Enquesta Inserció Laboral AQU 2017).

2. Satisfacció per grau

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis realitzats en Comunicació, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017).

3. Qualitat ocupacional

El 70,7 % dels nostres estudiants està satisfet amb la qualitat ocupacional del seu grau, 7 punts per sobre de la mitja (AQU 2017).

4. Professionals amb una visió global

“Si no et comuniques, no existeixes”. Aquesta és l’essència dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques. Difícilment existeix una altra formació que tingui un camp d’actuació tan extens com la comunicació; però la seva proximitat i ús continu no significa que es tinguin les competències i habilitats per poder-la desenvolupar de manera efectiva i controlada. La creativitat, les noves tecnologies i el Màrqueting són elements principals que es requereixen pel seu bon desenvolupament.

La nostra Universitat, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis de Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars, aconseguint que els estudiants puguin accedir a les principals agències de comunicació a Espanya i ajudant-los també en el llançament dels seus propis projectes. L’objectiu fonamental del títol és formar professionals amb un coneixement global de totes les àrees relacionades amb la Publicitat i la Comunicació Corporativa i amb la capacitat de liderar el desenvolupament de projectes i d’adaptar-se de manera eficient a un entorn de ràpida i constant evolució.

5. Metodologia

Model docent basat en la formació pràctica i personalitzada que permet vincular els coneixements teòrics a la praxi professional, mitjançant pràctiques reals, tallers i seminaris pràctics que es fonamenten en 3 pilars: el màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies.

6. Coneixement aplicat

Els alumnes organitzen cada any la gala dels GoliADs UAO CEU Awards, premis que s'han convertit en un referent per a les agències de publicitat.

7. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora a tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de realitzar un procediment individualitzat de coaching.

8. Instal·lacions

El Servei Audiovisual de la Universitat engloba totes les instal·lacions, infraestructures i equips fixes i mòbils necessaris per a l’activitat docent (estudi de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, etc.).

9. Internacionalització

Oferim la possibilitat de realitzar estades o pràctiques internacionals a les millors universitats europees, americanes i oceàniques.

 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Assessor de marca personal
  • Gestor de Comunicació Corporativa i institucional
  • DirCom (Director de Comunicació)
  • Planificador estratègic
  • Organitzador d'Esdeveniments i Especialista en Protocol
  • Director Creatiu
  • Director d'Art
  • Director dels comptes de clients d'agència de publicitat
  • Creador, gestor i dissenyador de marques (branding i naming)
  • Redactor publicitari (Copywritter)
  • Auditor de comunicació externa i interna
  • Planificador de mitjans publicitaris
  • Social mitjana strategic and analyst
  • Investigador i consultor estratègic de mercats i tendències de consum
  • Especialista en creació de continguts per a empreses i entitats (content curator)
  • Expert en publicitat digital i storytelling transmedia
  • Comunicòleg

 

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es realitzen les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'alumne.
Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1R CURS

8 655 €

RESERVA DE PLAÇA

Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant es podrà efectuar de les següents maneres:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    De la matrícula en 5 quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per entendre els diferents models de comunicació, publicitat i relacions públiques de les organitzacions, per analitzar i diagnosticar problemes i proposar solucions; ha de tenir capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció, facilitat d'expressió, sociabilitat, àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat conèixer un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com posseir creativitat en el sentit més ampli dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació
  • Conèixer l'ètica, deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL