🎓 La Digital Communication Week posa el focus en la Intel·ligència Artificial

Atempta a aquesta realitat, la Universitat organitza des d'aquest any la Digital Communication Week, una iniciativa que sorgeix del màster en Comunicació Digital i Noves Tecnologies.

Fecha:


  • Comienza: dijous, 23 de de novembre de 2017 a las 19:30h
  • Finaliza: dijous, 23 de de novembre de 2017 a las 21:00h
Lugar:


  • Salón de Grados
Contacto

La Digital Communication Week posa el focus en la Intel·ligència Artificial

Les transformacions que la digitalització genera tenen repercussions en tots els àmbits de la nostra vida, però la seva influència arriba al punt màxim d'intensitat en el camp de la comunicació. Atempta a aquesta realitat, la Universitat organitza des d'aquest any la Digital Communication Week, una iniciativa que sorgeix del màster en Comunicació Digital i Noves Tecnologies.

Durant tres dies (21, 22 i 23 de novembre) la Universitat acollirà debats sobre una qüestió d'actualitat en l'entorn digital. En aquest cas, s'ha triat el tema de la intel·ligència artificial com a tema monogràfic de debat. Per a això, es comptarà amb tres ponents que tenen molt a dir sobre l'assumpte que es proposa: l'Industry Manager de Google Espanya, Javier Anguiano (dimarts, 21); el director d'Intel·ligència Artificial del Centre Superior de Investigacions Científiques, Ramón López de Màntaras (dimecres, 22); i la Innovation Product Manager de Telefónica Innovation, Carla Cuesta Reig, i el head of new technologies and monetization en imaginBank, Didac Angulo Montserrat (dijous, 23 de novembre).

Totes les sessions són a les 18.30 hores. També pot seguir la retransmissió on line.

La Digital Communication Week posa el focus en la Intel·ligència Artificial