🎓 E-commerce i implicacions logístiques en el sistema de Telepizza

En el marc del màster universitari en Logística i Comerç Internacional, la Universitat organitza la sessió “E-commerce i implicacions logístiques en el sistema de Telepizza”, impartida pel director de comunicació de la marca, Miquel Just Ribó

Fecha:


  • Comienza: dimecres, 31 de de maig de 2017 a las 17:00h
  • Finaliza: dimecres, 31 de de maig de 2017 a las 19:00h
Lugar:


  • Aula 2.01
Contacto

E-commerce i implicacions logístiques en el sistema de Telepizza

En el marc del màster universitari en Logística i Comerç Internacional, la Universitat organitza la sessió “E-commerce i implicacions logístiques en el sistema de Telepizza”, impartida pel director de comunicació de la marca, Miquel Just Ribó. El comerç electrònic posa al límit la capacitat logística d’una empresa, que ha de donar resposta a totes les vendes o demandes que es produeixen online, i aquestes són cada vegada més grans i més ràpides. El sistema de Telepizza s’enfronta, a més a més, al repte de treballar amb temps ajustats, ja que entre la realització de la comanda i la recepció de la mateixa no han de transcórrer mai més de 20 minuts.

Pel caràcter transversal d’aquesta sessió, l’activitat està orientada a tots els alumnes, que podran conèixer de primera mà el complex sistema d’e-commerce com és el de Telepizza.

E-commerce i implicacions logístiques en el sistema de Telepizza