🎓 L'omnipresència de la imatge en el nostre temps

Sota el segell de Global Knowledge, s'acaba de publicar el llibre "L'omnipresència de la imatge. Estudis interdisciplinaris de la cultura audiovisual"

Fecha: divendres, 19 de de gener de 2018 a las 12:30h

L'omnipresència de la imatge en el nostre temps

Sota el segell de Global Knowledge, s'acaba de publicar el llibre "L'omnipresència de la imatge. Estudis interdisciplinaris de la cultura audiovisual", la editora del qual és la professora del grau en Publicitat i Relacions Públiques i secretària general de la Universitat, Ana Beriain.

L'obra s'incorpora a la col·lecció "Desafiaments intel·lectuals del segle XXI" amb una reflexió polièdrica sobre la imatge com a factor decisiu i definitori de la societat del nostre temps.

Els autors que hi participen entenen que el món avui no es pot entendre sense comprendre el valor de la imatge i que aquesta, a més, conté una multitud de significats que només es pot desvetllar des d'un enfocament multidisciplinari. La singularitat del llibre consisteix en això, a desgranar el concepte visual en les seves diverses manifestacions (pintura, literatura, fotografia, cinema, disseny, tipografia, arquitectura, publicitat...) per evidenciar una complexitat i una importància que es manifesta en quatre dimensions: cultural, social, publicitària i cinematogràfica.

En definitiva, es projecta una mirada conscient sobre el fenomen de la imatge i el seu paper com a element definidor del nostre entorn i de la forma en què ens comuniquem. Una perspectiva que connecta amb els temes tractats en l'última edició del Congrés Internacional de Cultura Visual, celebrat el passat mes de maig a la nostra universitat.

L'omnipresència de la imatge en el nostre temps