🎓 La sensibilitat influencer en la comunicació gastronòmica i enológica

Rafaela Almeida, CEO i fundadora de l'Agència BlaNZ Màrqueting i Comunicació s'ha incorporat com a docent per participar en la VI edició del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica

Fecha: dijous, 15 de març de 2018 a las 19:30h

La sensibilitat influencer en la comunicació gastronòmica i enológica

Rafaela Almeida, CEO i fundadora de l'Agència BlaNZ Màrqueting i Comunicació; i autora de Influencers. La Nova Tendència del Màrqueting Online (Editorial Base 2017), entre altres publicacions, s'ha incorporat com a docent per participar en la VI edició del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica. Almeida impartirà un nou bloc de continguts de quatre sessions sobre Emprenedoria, Innovació i el Màrqueting d'Influencers. El postgrau està dirigit a professionals, graduats, llicenciats i diplomats interessats a desenvolupar la seva carrera professional en els àmbits del màrqueting i la comunicació especialitzada.

"Les dues característiques principals d'aquest postgrau són la combinació que ofereix entre la visió empresarial i la perspectiva mediàtica de la comunicació relacionada amb el món de l'enologia i de la gastronomia. D'altra banda es tracta d'un programa molt informatiu, amb nombroses pràctiques i visites que acostaran als estudiants al món de la gastro-enologia de forma natural i exhaustiva, de la mà de notables experts" diu Anna Riera, directora acadèmica dels estudis. I afegeix, "el postgrau és semipresencial i està pensat per a professionals interessats a desenvolupar la seva carrera en els àmbits del periodisme, el màrqueting i la comunicació especialitzats en la gastronomia i enologia".

"Estic especialment il·lusionada amb la participació en el postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica de la Universitat, l'equip docent liderat per Anna Riera és realment fantàstic i és un honor formar part d'ell. En les sessions que impartiré, analitzarem com han innovat les grans empreses i professionals del sector, no solament en els seus productes i serveis, sinó en la comunicació i el màrqueting dels mateixos a través de les noves tendències com per exemple el Màrqueting de Influencers", afirma Rafaela Almeida.

Aquest postgrau pretén formar professionals avançats i autosuficients en la gestió de la comunicació gastronòmica i enològica, eficients en la transmissió de missatges divulgatius i promocionals per a l'obtenció de resultats de notorietat tan mediàtica com a comercial. També donar respostes a les necessitats de les empreses relacionades amb la Gastronomia i l'Enologia. Així mateix, proporciona habilitats en la manipulació de la informació dirigida als públics especialitzats del sector, així com al gran públic, ja sigui en l'àmbit nacional com en l'internacional.

Professors d'excepció

El pla d'estudis comprèn quatre blocs -cultura gastronòmica i enològica; informació especialitzada en el sector; el màrqueting en la gastronomia i l'enologia, innovació i emprenedoria i la comunicació gastronòmica i enològica, a més d'un projecte professional al final del postgrau- que seran abordats tant des d'una perspectiva teòrica com a través del desenvolupament pràctic de casos i situacions reals.

Les classes seran impartides per professionals de primer nivell, escollits per la seva especialització i reconegut prestigi dins del sector. Entre el professorat es troben noms com el d'Álex Salmon (director del diari El Mundo Catalunya), Anna Llacher, (periodista de Tv3), Joan Gómez Pallarés (columnista d'El País), Lluís Tolosa (premiat escriptor i editor de llibres de màrqueting del vi), Ramon Ollé (Director de l'agència de publicitat Jazz), Rafaela Almeida (fundadora de l'agència de Màrqueting i Comunicació BlanZ) i Natalia Gómez Ansoleaga (Directora de Comunicació i Márqueting de Codorniu).

La Universitat manté una estreta relació amb importants empreses capdavanteres en el sector, que col·laboren activament en el postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enològica, complementant la formació per a l'accés a l'àmbit professional dels alumnes. Aquestes col·laboracions amb empreses i entitats impliquen l'actualització contínua del programa del postgrau.

La sensibilitat influencer en la comunicació gastronòmica i enológica