🎓 Màrqueting en el context de l'economia digital

Aquest punt reflexiu, basat en l'experiència d'actors de referència en diferents sectors, és el que pretén aportar la VIII Jornada de Màrqueting, que s'impulsa dins del grau en Màrqueting i Direcció Comercial.

Fecha:


  • Comienza: dimarts, 03 de de març de 2020 a las 10:00h
  • Finaliza: dimarts, 03 de de març de 2020 a las 21:00h
Lugar:


  • Saló de Graus
Contacto

Màrqueting en el context de l'economia digital

L'entorn digital ha canviat el paradigma de l'activitat d'empreses i organitzacions. La seva estructura, la relació amb els proveïdors i col·laboradors i, sobretot, amb els consumidors s'han redimensionat a conseqüència del nou marc que estableix l'economia digital.

Des del punt de la comercialització i el màrqueting, la digitalització ha suposat un gir copernicà. Ara les companyies tenen a l'abast possibilitats d'un potencial inimaginable fa anys; però perquè puguin treure'n un rendiment estratègic, necessiten comprendre abans el nou món, tenir una comprensió global de la transformació que està succeint.

Aquest punt reflexiu, basat en l'experiència d'actors de referència en diferents sectors, és el que pretén aportar la VIII Jornada de Màrqueting, que s'impulsa dins del grau en Màrqueting i Direcció Comercial. Enguany se celebra amb el lema "El màrqueting i la comunicació en l'economia digital", i compta amb la col·laboració del Club Marketing Barcelona i el Col·legi de Publicitaris de Catalunya.

  • Obertura de la Jornada (09:00). Joan Ripoll, vicerector d'Ordenació Acadèmica
  • "eCooltra: un model d'èxit en mobilitat sostenible" (09:15). Jan Trullàs, chief commercial officer d'eCooltra
  • "Business sociology i canvis de comportament de consum" (11:00). Ana Reventós, Labrand
  • "Economia digital i disrupció" (12:15). Roca Salvatella, Club Marketing Barcelona
  • "Wind Mobility: el màrqueting dels patinets elèctrics" (16:00). Nino Munafó i Julia Digon, Wind Mobility
  • "El màrqueting i la comunicació de Petit Bateau" (17:30). Pascale Quiles, màrqueting mànager de Petit Bateau Espanya i Portugal
  • "Future Shock. Tendències en màrqueting i comunicació per al 2020" (18:45). Óscar Peña, chief digital officer a Grey Espanya

 

Màrqueting en el context de l'economia digital