🎓 Cooperació interCEU en la docència i recerca en Màrqueting

Nou professors de les dues universitats, unides sota el segell del grup educatiu CEU, han participat en aquesta primera sessió de l'anomenat Simposi de Màrqueting interCEU

Fecha: divendres, 19 de de gener de 2018 a las 15:00h

Cooperació interCEU en la docència i recerca en Màrqueting

Amb el propòsit de buscar sinergies, traçar futurs projectes i intercanviar experiències, s'ha celebrat aquesta setmana una trobada entre professors del grau en Màrqueting i Direcció comercial de la nostra universitat i de la Universitat CEU Cardenal Herrera.

Nou professors de les dues universitats, unides sota el segell del grup educatiu CEU, han participat en aquesta primera sessió de l'anomenat Simposi de Màrqueting interCEU. La jornada de treball s'ha centrat en una anàlisi de les innovacions metodològiques en la docència del Màrqueting i la consideració de possibles línies de recerca que ambdues universitats podrien desenvolupar en aquest camp.

Respecte al vessant investigador, s'ha acordat obrir un projecte sobre màrqueting educatiu. El pla d'acció per activar grups de recerca conjunts ha estat presentat pels professors de la CEU UCH, Laura Fernández i Valentín Gallart.

El director del grau en Màrqueting i Direcció comercial de la nostra universitat, Josep Lluís de l'Olmo, ha estat, conjuntament amb el Francisco Suay, de la CEU UCH, l'encarregat de conduir la sessió dedicada als aspectes docents. En aquest camp, l'aplicació del mètode del cas al grau en Màrqueting i Direcció comercial ha centrat gran part del debat. S'ha acordat establir una comunicació fluïda per compartir experiències i determinar possibles línies de millora i innovació. També ha participat en aquest Simposi el professor Joaquim Solana. Per part de la CEU UCH, hi eren, a banda dels que ja s’han esmentat, els professors Teresa Alemañ, Gabriel Ravello, Pedro Caja i Maribel Brun.

Cooperació interCEU en la docència i recerca en Màrqueting