Fecha: dimecres, 29 de novembre de 2017 a las 14:45h

Màsters i postgraus que comencen amb l'any

Amb l'arribada de l'any 2018, arrenquen noves edicions d'alguns dels programes de postgrau de la nostra universitat. Gener és bon mes per iniciar una formació enfocada a l'especialització que permeti donar un salt professional. La Universitat ha tingut en compte aquesta circumstància: al gener arrenquen per primera vegada el màster en Food & Beverage Sustainable Entrepreneurship i el postgrau en Gestió de Microempreses i Startups, a més de noves promocions del postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica i del màster en Advocacia.

Els futurs advocats no hauran d'esperar a setembre per iniciar el camí que els conduirà a l'exercici de la professió. Al gener comença un nou grup del màster en Advocacia. Avalat pel Il·lustre Col·legi d’Advocats de Catalunya, proporciona la formació que la legislació exigeix per a l'exercici de l'advocacia: 60 crèdits de continguts teòrics reglats i 30 de pràctiques professionals.

En el màster en Advocacia cristal·litza tota la tradició jurídica de la nostra universitat, que és el centre universitari privat amb més experiència en l'ensenyament de matèries de Dret a Catalunya. Això es tradueix, entre altres aspectes, en la qualitat dels docents i en el nivell de les pràctiques professionals, que es realitzen en els despatxos de referència.

La connexió amb la realitat i tendències actuals del món de l'advocacia és el tret que millor defineix al màster. El programa aconsegueix una integració de continguts teòrics, matèries directament relacionades amb la pràctica i treball de competències transversals que avui són imprescindibles per al desenvolupament d'una carrera professional. Tot això es materialitza en una metodologia que combina conferències de juristes de reconegut prestigi, seminaris de discussió de casos pràctics i tallers d'estudi d'habilitats i aptituds pràctiques i comunicatives.

El camp i la taula

També al gener arrenquen el postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica i el màster en Food & Beverage Sustainable Entrepreneurship. En el cas d'aquest últim, es tracta de la primera edició d'un programa que neix sota els auspicis de la innovació i la internacionalitat (s'imparteix en col·laboració amb la Università degli Studi de Torino i la South Bank University, de Londres).

El màster en Food & Beverage és fill del seu temps, ja que neix de la constatació dels canvis que s'estan produint en un dels sectors més importants de l'economia mundial: el de l'alimentació i les begudes. Les tendències actuals en els hàbits de consum obren oportunitats a models de negoci que vulguin fonamentar-se en la sostenibilitat i la innovació. El màster proporciona les eines per fer-ho, a més d'un coneixement profund del mercat i els seus agents.

El postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enológica parla de la necessitat de tractar de forma estratègica i integral la comunicació de les empreses i institucions del sector. La gastronomia i enologia han experimentat un notable impuls, així com la seva notorietat. La competitivitat ha augmentat i la presència en mitjans s'ha convertit en un factor vital de diferenciació. El postgrau aporta els fonaments per gestionar tota aquesta complexitat.

Solidesa al món de les startups

Els nínxols d'oportunitat estimulen el emprendimiento i, davant la multiplicació de propostes, la planificació i la gestió marquen la diferència. Al món de les startups aquest principi té plena vigència. El concepte startup ofereix la possibilitat de fer negoci amb costos baixos i una atractiva expectativa d'escalabilitat, però l'experiència demostra que, entre les moltes idees que s'engeguen, només prosperen les que compten amb una gestió sòlida. La Universitat aporta aquest element amb el nous postgrau en Gestió de Microempreses i Startups, que s'imparteix en col·laboració amb el Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya.

Másteres y Postgrados