🎓 Interès en el model assistencial i docent de la UTAP

La seva ponència estarà centrada a exposar el model d'atenció que es desenvolupa en la Unitat Terapèutica d'Assistència Psicològica que la Universitat té a l'Hospital Universitari Sagrat Cor.

Fecha: dilluns, 22 de d'octubre de 2018 a las 12:15h

Interès en el model assistencial i docent de la UTAP

Entre els professionals de l'àmbit de la psicoteràpia hi ha una consolidada convicció que la seva activitat ha de realitzar-se des d'una perspectiva cada vegada més integradora. Aquesta és la realitat en què es vol aprofundir en les Jornades de Psicologia de la Universitat de Piura (Perú), que aquest any se celebra sota el lema "Models d'Abordatge Clínic en Psicoteràpia: Com potenciar el desenvolupament integral dels pacients".

En les Jornades, que se celebren entre els dies 22 i 25 d'octubre, participarà la directora del màster universitari en Psicologia General Sanitària, Montse Giner. La seva ponència estarà centrada a exposar el model d'atenció que es desenvolupa en la Unitat Terapèutica d'Assistència Psicològica que la Universitat té a l'Hospital Universitari Sagrat Cor.

La presència de Giner s'explica en l'interès d'aquesta universitat peruana a conèixer l'experiència docent i assistencial que es desenvolupa en la UTAP. La Universitat de Piura ha engegat una unitat anàloga (encara que més orientada a persones desfavorides) i considera molt enriquidor compartir criteri sobre dinàmiques i funcionament d'aquest tipus d'unitats.

De fet, la participació de Giner en les Jornades, enllaça amb les sessions de treball que aquesta professora ja va desenvolupar a la Universitat de Piura al llarg de l'estiu. Una estada que va combinar docència i pràctica clínica i durant el qual va poder conèixer la seva recentment inaugurada Clínica Universitària. Tant aquest servei com la nostra UTAP, que permet que el màster universitari en Psicologia General Sanitària s'imparteixi en un context hospitalari, demostren el potencial de la sinergia entre el vessant formatiu i assistencial.

 

Interès en el model assistencial i docent de la UTAP