馃帗 La Publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era

a Publicitat "torna a estar de moda". I, paradoxalment, ho ha aconseguit en deixar "de ser el que era". Aquest 茅s el missatge de transformaci贸 i oportunitats que ha deixat el director general del Col路legi de M脿rqueting, Publicitat i Relacions P煤bliques de Catalunya, Antonio Traugott.

Fecha: dilluns, 09 de mar莽 de 2020 a las 21:30h

La publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era

La publicitat "torna a estar de moda". I, paradoxalment, ho ha aconseguit en deixar "de ser el que era". Aquest 茅s el missatge de transformaci贸 i oportunitats que ha deixat el director general del Col路legi de M脿rqueting, Publicitat i Relacions P煤bliques de Catalunya, Antonio Traugott.

Ha estat durant una trobada amb estudiants de primer curs del grau en Publicitat i Relacions P煤bliques, en la qual Traugott ha compartit la seva visi贸 de com els estudiants ja poden comen莽ar a orientar la seva carrera professional. "Comenceu com m茅s aviat millor a teixir la vostra xarxa de contactes", ha recomanat.

Respecte al nou auge que experimenta la publicitat, el ponent considera que la professi贸 ha guanyat en diversitat i, per tant, en atractiu i oportunitats per a m茅s. "Abans, la publicitat era sota, cavall i rei. La meitat d'ocupacions que s'ofereixen actualment no existien fa unes d猫cades".

La majoria d'aquestes noves funcions tenen a veure amb la tecnologia: "per al thinking sempre hi ser脿", ha considerat Traugott. En resum, "nous llocs, noves oportunitats".

Respecte a la planificaci贸 d'una traject貌ria professional, el ponent ha advertit que hi influeixen dos factors: "coneixement i intu茂ci贸". En definitiva, en un m贸n de "decisions l铆quides", el m茅s fonamental 茅s estar permanentment en moviment i disposat a aprofitar les oportunitats.

 

La publicitat es posa de moda en deixar de ser el que era