🎓 Sonokey, un nou mètode de branding sonor

Aquest és el vessant que explora la professora de Publicitat i Relacions Públiques Montserrat Vidal Mestre, en el llibre Branding Sonor.

Fecha: divendres, 31 de de maig de 2019 a las 17:00h

Sonokey, un nou mètode de branding sonor

Com a norma general, es pensa que els consumidors associem la imatge d'una marca al que veiem, a elements visuals. No obstant això, el concepte d'imatge corporativa va més enllà i engloba tot un univers de percepcions i valors, conscients i inconscients, que es relacionen per a determinar la identitat amb la qual la marca s'instal·la dins de cada consumidor.

El so forma part d'aquest conjunt d'estímuls que modelen la imatge de marca. En altres paraules, és el que es coneix com a ADN sonor, que es refereix a la part de la identitat de marca que es fonamenta en estímuls que apel·len al sentit de l'oïda. Per aquesta raó, el branding sonor s'ha convertit en un pilar més dins de la construcció de la imatge de marca.

Aquest és el vessant que explora la professora de Publicitat i Relacions Públiques Montserrat Vidal Mestre, en el llibre Branding Sonor. Sonokey, el mètode d'impuls emocional i mnemotècnic per a les marques. En ell, proposa un nou mètode d'aplicació i planificació estratègica de branding sonor de les marques anomenat Sonokey®.

I és que, a través de l'estudi de les característiques de l'univers sonor, dels orígens i les tipologies del branding sonor i l'estudi d'intangibles, com la imatge i la personalitat de marca, planteja una nova estructura innovadora de programació.

Aquest llibre pretén servir de guia a aquelles organitzacions que desitgin iniciar-se en el branding sonor. Per això, ofereix les bases de seguiment per a la definició de l'extensió sonora de les marques, bases que garanteixen una identificació amb la seva personalitat de marca.

El pròleg del llibre està escrit pel director d'estudis de Publicitat i Relacions Públiques de la nostra universitat Alfonso Freire i està editat per l'editorial UOC.

 

Sonokey, un nou mètode de branding sonor