馃帗 Veus de la revoluci贸 de la comunicaci贸 corporativa

El Departament de Comunicaci贸 organitza un Debat Obert entre tres grans experts de la comunicaci贸 corporativa: Joan Costa, Alejandro Formanchuk i Guillermo Bosovsky.

Fecha:


  • Comienza: dijous, 08 de novembre de 2018 a las 19:00h
  • Finaliza: dijous, 08 de novembre de 2018 a las 21:00h
Lugar:


  • Aula Magna
Contacto

Veus de la revoluci贸 de la comunicaci贸 corporativa

El Departament de Comunicaci贸 organitza un Debat Obert entre tres grans experts de la comunicaci贸 corporativa: Joan Costa, Alejandro Formanchuk i Guillermo Bosovsky.

Costa, Bosovsky i Formanchuk oferiran les claus actuals sobre l'organitzaci贸 empresarial i comunicaci贸 sota el t铆tol: "Comunicaci贸 i Cultura: Acci贸. Evoluci贸. Revoluci贸".

Sota la premissa que l'empresa 茅s acci贸 i la comunicaci贸 茅s acci贸, els ponents explicaran com l'evoluci贸 茅s el descobriment de l'organigrama emocional, el qual preval sobre els organigrames oficials i els anul路la. La revoluci贸 ha estat la subversi贸 dels organigrames: l'organitzaci贸 en xarxa mallada, que 茅s la forma m茅s racional i efica莽 de funcionar.

El debat ser脿 moderat pel periodista Juan Francisco Jim茅nez, director del m脿ster universitari en Comunicaci贸 Digital i Noves Tecnologies.

  • Joan Costa 茅s comunic貌leg, dissenyador, investigador, metod貌leg i un dels fundadors a Europa de la Ci猫ncia de la Comunicaci贸 Visual. 3 vegades Doctor honoris causa, Costa ha dirigit m茅s de 400 programes d'imatge i comunicaci贸 per a empreses de diferents pa茂sos, entre elles, Telef贸nica, Caja Madrid, Repsol YPF. Costa va crear el M脿ster Internacional DirCom que s'imparteix des de 2004 en Universitats d'Espanya, Equador, M猫xic, Per煤 i Bol铆via, i creador del MasterBrand. Tamb茅 茅s director del Joan Costa Institute.
  • Alejandro Formanchuk 茅s especialista en comunicaci贸 organitzacional, i combina una s貌lida formaci贸 acad猫mica amb una experi猫ncia de treball per m茅s de 150 empreses en 15 pa茂sos. Formanchuk 茅s director de FORMANCHUK & ASSOCIATS, una ag猫ncia amb seu a Buenos Aires que ha desenvolupat m茅s de 1000 projectes per m茅s de 150 organitzacions en 15 pa茂sos (Argentina, Espanya, M猫xic, Brasil, Col貌mbia, Panam脿, Xile, Per煤, Paraguai, Equador, Uruguai, Costa Rica, Guatemala i Bol铆via). 脡s autor de diversos llibres, i fidel a la seva filosofia, les seves obres estan sota llic猫ncia Creative Commons i s贸n de desc脿rrega gratu茂ta. Els seus llibres s贸n: Comunicaci贸 Interna 2.0: un desafiament cultural, Branding Intern: una trama intel路ligent i Comunicaci贸 Interna Total: de la log铆stica a la cocreaci贸n.
  • Guillermo Bosovksy 茅s especialista en recerca i consultoria estrat猫gica, ha dirigit m茅s de 400 projectes per a grans empreses, institucions, consultores i ag猫ncies de publicitat. Ha treballat en els sectors d'automoci贸, banca, moda, editorial, mitjans de comunicaci贸, alimentaci贸, electricitat, assegurances, cadenes de distribuci贸, salut, educaci贸 i cultura, organismes p煤blics, etc., com Zara, Iberdrola, Tetra Pak, American Express, Alcampo (Grup Auchan), Burger King, Citibank, Vitaldent, Grup SOS, Cu茅tara, Alcatel, Danone, Fujitsu, Grup Nestl茅, General Motors, entre molts altres. Bosovsky 茅s director de DOXA, Institut de recerca de p煤blics i consultoria en m脿rqueting, comunicaci贸 i branding.

 

Veus de la revoluci贸 de la comunicaci贸 corporativa