Fecha:


  • Comienza: dijous, 08 de novembre de 2018 a las 18:00h
  • Finaliza: dijous, 08 de novembre de 2018 a las 20:00h
Lugar:


  • Aula Magna
Contacto

Veus de la revolució de la comunicació corporativa

El Departament de Comunicació organitza un Debat Obert entre tres grans experts de la comunicació corporativa: Joan Costa, Alejandro Formanchuk i Guillermo Bosovsky.

Costa, Bosovsky i Formanchuk oferiran les claus actuals sobre l'organització empresarial i comunicació sota el títol: "Comunicació i Cultura: Acció. Evolució. Revolució".

Sota la premissa que l'empresa és acció i la comunicació és acció, els ponents explicaran com l'evolució és el descobriment de l'organigrama emocional, el qual preval sobre els organigrames oficials i els anul·la. La revolució ha estat la subversió dels organigrames: l'organització en xarxa mallada, que és la forma més racional i eficaç de funcionar.

El debat serà moderat pel periodista Juan Francisco Jiménez, director del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies.

  • Joan Costa és comunicòleg, dissenyador, investigador, metodòleg i un dels fundadors a Europa de la Ciència de la Comunicació Visual. 3 vegades Doctor honoris causa, Costa ha dirigit més de 400 programes d'imatge i comunicació per a empreses de diferents països, entre elles, Telefónica, Caja Madrid, Repsol YPF. Costa va crear el Màster Internacional DirCom que s'imparteix des de 2004 en Universitats d'Espanya, Equador, Mèxic, Perú i Bolívia, i creador del MasterBrand. També és director del Joan Costa Institute.
  • Alejandro Formanchuk és especialista en comunicació organitzacional, i combina una sòlida formació acadèmica amb una experiència de treball per més de 150 empreses en 15 països. Formanchuk és director de FORMANCHUK & ASSOCIATS, una agència amb seu a Buenos Aires que ha desenvolupat més de 1000 projectes per més de 150 organitzacions en 15 països (Argentina, Espanya, Mèxic, Brasil, Colòmbia, Panamà, Xile, Perú, Paraguai, Equador, Uruguai, Costa Rica, Guatemala i Bolívia). És autor de diversos llibres, i fidel a la seva filosofia, les seves obres estan sota llicència Creative Commons i són de descàrrega gratuïta. Els seus llibres són: Comunicació Interna 2.0: un desafiament cultural, Branding Intern: una trama intel·ligent i Comunicació Interna Total: de la logística a la cocreación.
  • Guillermo Bosovksy és especialista en recerca i consultoria estratègica, ha dirigit més de 400 projectes per a grans empreses, institucions, consultores i agències de publicitat. Ha treballat en els sectors d'automoció, banca, moda, editorial, mitjans de comunicació, alimentació, electricitat, assegurances, cadenes de distribució, salut, educació i cultura, organismes públics, etc., com Zara, Iberdrola, Tetra Pak, American Express, Alcampo (Grup Auchan), Burger King, Citibank, Vitaldent, Grup SOS, Cuétara, Alcatel, Danone, Fujitsu, Grup Nestlé, General Motors, entre molts altres. Bosovsky és director de DOXA, Institut de recerca de públics i consultoria en màrqueting, comunicació i branding.