🎓 Doble grau en Màrqueting + Dir. Empreses | Universitat Abat Oliba CEU

A través del doble grau en Màrqueting + Dir. Empreses de la Universitat Abat Oliba CEU els alumnes adquireixen una visió de 360º del màrqueting i l'empresa. 

girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Dir. d'Empreses
Denominació

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Direcció d'Empreses

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

5 anys
 

Crèdits

354 ETCS

Ocupabilitat

91,7 % (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Desenvolupament professional

Programa CEU - Boston University & Augsburg University

Perfil alumnes

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + DIR. D'EMPRESES

Pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 91,7 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017). El 76,3 % és l'índex de qualitat ocupacional que aglutina els aspectes de satisfacció laboral (AQU 2017).

2. Experiència

La Universitat Abat Oliba CEU fa més de tres dècades que imparteix estudis d’administració i direcció d’empreses. El grau en Direcció d’Empreses ofereix als estudiants unes perspectives professionals excel·lents, ja que els permet conèixer com es desenvolupen les diverses activitats que es fan en l’àmbit dels negocis i les empreses.

Al món globalitzat actual calen persones amb iniciativa, coneixements, capacitat de treball en equip, hàbils en el tracte amb els altres i coneixedores dels diferents entorns socials, econòmics i polítics en què desenvoluparan les seves activitats empresarials. La UAO CEU forma els alumnes perquè siguin capaços d’assumir amb èxit les tasques directives en el món empresarial.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries.

Aquest doble grau forma estudiants amb una clara orientació cap a la comercialització de productes i serveis, i amb un coneixement profund dels aspectes de la gestió empresarial. A més de la formació teòrica necessària, les assignatures tenen una orientació eminentment pràctica.

Els graduats adquireixen una visió de 360° del màrqueting i l’empresa que els prepara perfectament per a un món laboral molt professionalitzat. Obtenen els coneixements i competències clau necessaris per treballar en alts càrrecs de responsabilitat dins de les empreses públiques i privades, nacionals i internacionals i emprendre amb èxit qualsevol projecte relacionat amb el màrqueting i la direcció comercial.

El contacte permanent amb el món laboral i un excel·lent claustre de professors facilitaran la incorporació dels nostres graduats a un mercat de treball altament competitiu.

4. Digital Business Management

Nou títol propi inclòs als graus en Direcció d'Empreses i Màrqueting i Direcció Comercial per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital.

5. Club de Màrqueting

Som pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya. Sempre estem a l'avantguarda amb la Jornada Anual de Màrqueting, organitzada juntament amb el Club de Màrqueting de Barcelona.

6. Programes internacionals
  • CEU International Business Certificate Program CEU - Boston University: els estudiants tenen la possibilitat de cursar aquest programa al Metropolitan College de la Boston University, on reben una formació internacional vinculada amb els estudis oficials del grau en Direcció d'Empreses.
  • International Dual Degree Program Augsburg University: els alumnes també poden optar per tenir la doble titulació juntament amb el bachelor en International Management de l'Augsburg University of Applied Sciences.
7. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing i la flipped classroom ('classe invertida'), en què l'estudiant es converteix en centre del model d'ensenyament i l'aula, en generadora d'experiències professionals.

  • Fòrum de l'Empresa a Catalunya: punt de trobada i debat del sector empresarial a Catalunya.
  • Jornades de Borsa Universitària: organitzades conjuntament amb la Borsa de Barcelona.
  • BCN Thinking Challengehackathon interuniversitari organitzat pel Club d'Emprenedors.
  • Plataforma Bloomberg: plataforma integrada que utilitzen els professionals del món financer i econòmic.
8. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • workshop dona emprenedora
  • trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels mateixos estudiants, promou altres activitats, com l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

9. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

10. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Preparem els estudiants per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...).

11. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • expert en organització i administració
  • directiu en departaments d'administració o de màrqueting d'empreses nacionals i internacionals
  • responsable de relacions internacionals
  • product manager
  • consultor a entitats públiques i privades, nacionals i internacionals
  • directiu o gerent d'empreses
  • funcionari públic a organismes nacionals i internacionals
  • assessor d'empreses
  • comptable
  • tècnic en investigació de mercats
  • cap de producte o de logística
  • director de vendes: selecció i formació de venedors i organització i gestió de les vendes
  • docent universitari
  • gerent d'empresa
  • administrador de finques
  • gestor administratiu
  • agent de canvi i borsa
  • responsable de distribució comercial
  • expert en màrqueting a institucions no lucratives

PRÀCTIQUES

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que desenvoluparà durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • relació d'empreses
    PDF
  • informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

L'ARGENTINA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina2*AR UCASpanish
Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

ÀUSTRIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
The University of Graz1A GRAZ01German B2/English B2
Kufstein University of Applied Sciences3A KUFSTEIN01English B2

BÈLGICA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Artesis Plantijn University College Antwerp1B ANTWERP62English B2
EPHEC (École Pratique des Hautes Études Commerciales)2B BRUXEL82French B2/English B2
Howest Hogeschool2B KORTRIJ03English B2/Dutch B2
Thomas More University College2B MECHELE14English B2

EL BRASIL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortuguès

EL CANADÀ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Centennial College4*CAN CCADE/MKT: TOEFL 80

XILE

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad del Pacífico Chile4*CL PACIFICOSpanish
Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

ALEMANYA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Augsburg Hochschule3D AUGSBUR02German B1/English B1
Zeppelin University (Friedrichshafen)4*D FRIEDRI01English B2/German B2
Fachhochschule Köln2D KOLN04English B1/German B1

FRANÇA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV2F BORDEAU41French B1
ESDES Lyon Business School - Université Catholique Lyon2F LYON10English B2/French B2
ESCE. École Supérieure du Commerce Extérieur2F PARIS213English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA2F PERPIGN01French B1
Toulouse Catholic University4*F TOULOUSE09French B2/English B2

HONGRIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Corvinus University of Budapest2HU BUDAPES03English B2/Hungarian B2

ITÀLIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche1I ANCONA01Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore1I MILANO03Italian B1/English: TOEFL 79/IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM3*I MILANO05Italian A2

MÈXIC

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey3*MX ITESMSpanish
Universidad Anáhuac del Norte4*MX UAMNTOEFL 89/IELTS 7.0
Universidad Panamericana3*MX UPSpanish
Universidad de la Vera Cruz2*MX UVCSpanish
Universidad del Valle de Atemajac1*MX UNIVASpanish

EL PERÚ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad de Piura2*PE UDEPTOEFL 70
Universidad Católica San Pablo1*PE UCSPSpanish

PORTUGAL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa ADE2P LISBOA01Portugese A2/English B2
IADE1P LISBOA46English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias1P LISBOA52Portugese B2/English B2

POLÒNIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin1PL LUBLIN02Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University1*PL TORUN01English B1
Lazarski University2*PL WARSZAW14English B2

SUÈCIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Kristianstad University2S KRISTIA01Swedish A2/English B1

RÚSSIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Lomonosov Moscow State University1RU MSURussian B2/English C1

FINLÀNDIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Laurea University (Espoo)3SF VANTAA06English B2

EL REGNE UNIT

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
University of Glasgow Caledonian6UK GLASGOW08English C1 (Consulta certificados GCU)
London South Bank University2UK LONDON066IELTS 6.0/TOEFL 550 (PBT)/213 (IBT) 80/CAE

ELS ESTATS UNITS

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Florida International University2*US FIUTOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
University of Missouri - St. Louis4*US UMSLTOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston2*US USTTOEFL 550
Whitewater University2*US UWWTOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5

 

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

10.347 €

RESERVA DE PLAÇA

Pagant 1.500 € (a descomptar del preu total del curs), es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    Pagament mensual en deu quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, l'economia, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com tenir aptitud per als mètodes quantitatius.

 

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.
  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel màrqueting, la direcció comercial, l'economia i l'empresa.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL