girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Dir. d'Empreses
sol·licita informació
Denominació

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Direcció d'Empreses

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

5 ANYS
 

Crèdits

336 ETCS

Ocupabilitat

98 % (Enquesta d'inserció laboral AQU 2014)

Desenvolupament professional

Programa de competències CEU ePlus

Perfil alumnes

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + DIR. D'EMPRESES

Pioners en la implantació dels estudis de Màrqueting a Catalunya.

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat

El 98 % dels nostres estudiants de Direcció d’Empreses troba feina en finalitzar els estudis, 6 punts percentuals per sobre de la mitjana de les universitats catalanes (Enquesta Inserció Laboral AQU 2014).

2. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en 5 anys dues carreres universitàries.

Aquest doble grau forma a estudiants amb una clara orientació cap a la comercialització de productes i serveis, i amb un coneixement profund dels aspectes de la gestió empresarial. A més de la formació teòrica necessària, les assignatures tenen una orientació eminentment pràctica.
Els graduats adquireixen una visió de 360° del màrqueting i l’empresa que els prepara perfectament per un món laboral molt professionalitzat. Obtenen els coneixements i competències clau necessaris per treballar en alts càrrecs de responsabilitat dins de les empreses públiques i privades, nacionals i internacionals i emprendre amb èxit qualsevol projecte relacionat amb el màrqueting i la direcció comercial.
El contacte permanent amb el món laboral i un excel·lent claustre de professors facilitaran la incorporació dels nostres graduats a un mercat de treball altament competitiu.

3. E/xperience·day

Durant tot el curs acadèmic, els estudiants podran compartir xerrades, conferències i taules rodones amb professionals del món empresarial per a l’intercanvi de coneixement i experiència.

Els objectius que es pretén assolir amb l’e/xperience·day són els de proporcionar als alumnes una experiència positiva d’aprenentatge i la possibilitat d’interactuar amb un nou entorn sociocultural, preparant-los per a les seves futures responsabilitats professionals.

4. Internacionalització

Als Estats Units amb els programes “International Political Economy” amb la University of Chicago i l’“International Business Certificate Program” amb la University of Boston. Els alumnes reben una formació internacional en anglès vinculada amb els seus estudis oficials de grau i poden realitzar una estada de mobilitat internacional addicional.
Oferim, a més, la possibilitat de realitzar estades o pràctiques internacionals a les millors universitats europees, americanes i oceàniques.

5. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives entre les que destaquen:

  • Workshop dona emprenedora
  • Trobades d'empresa familiar i emprenedoria
  • Jornades emprenedoria experiencial
  • CEU Emprende Summer Camp

 

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels propis estudiants, promou altres activitats entre les quals destaca l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un "entrepreneurship case" amb un objectiu social.

6. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora a tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demandades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de realitzar un procediment individualitzat de coaching.

7. Metodologia

Model docent basat en la formació pràctica i personalitzada que permet vincular els coneixements teòrics a la praxi professional, mitjançant estudis de casos i experiències reals tallers i seminaris pràctics.

8. Investigació

Càtedra d'Economia Solidària i Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses.

 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Expert en organització i administració
  • Directiu en departaments d'administració o de màrqueting d'empreses nacionals i internacionals
  • Responsable de relacions internacionals
  • Product Manager
  • Consultor a entitats públiques i privades, nacionals i internacionals
  • Directiu o gerent d'empreses
  • Funcionari públic a organismes nacionals i internacionals
  • Assessor d'empreses
  • Comptable
  • Tècnic en investigació de mercats
  • Cap de producte o de logística
  • Director de vendes: selecció i formació de venedors i organització i gestió de les vendes
  • Docent universitari
  • Gerent d'empresa
  • Administrador de finques
  • Gestor administratiu
  • Agent de canvi i borsa
  • Responsable de distribució comercial
  • Expert en màrqueting a institucions no lucratives

PRÀCTIQUES

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • relació d'empreses
    PDF
  • informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

ARGENTINA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina2*AR UCASpanish
Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

AUSTRIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
The University of Graz1A GRAZ01German B2/English B2
Kufstein University of Applied Sciences3A KUFSTEIN01English B2

BÈLGICA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Artesis Plantijn University College Antwerp1B ANTWERP62English B2
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales)2B BRUXEL82French B2/English B2
Howest Hogeschool2B KORTRIJ03English B2/Dutch B2
Thomas More University College2B MECHELE14English B2

BRASIL

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortugués

CANADA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Centennial College4*CAN CCADE/MKT: TOEFL 80

XILE

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Universidad del Pacifico Chile4*CL PACIFICOSpanish
Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

ALEMANYA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Augsburg Hochschule3D AUGSBUR02German B1/English B1
Zeppelin University (Friedrichshafen)4*D FRIEDRI01English B2/German B2
Fachhochschule Köln2D KOLN04English B1/German B1

FRANÇA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV2F BORDEAU41French B1
ESDES Lyon Business School - Universite Catholique Lyon2F LYON10English B2/French B2
ESCE. École Supérieure du Commerce Extérieur2F PARIS213English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA2F PERPIGN01French B1
Toulouse Catholic University4*F TOULOUSE09French B2/English B2

HUNGRIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Corvinus University of Budapest2HU BUDAPES03English B2/Hungarian B2

ITALIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche1I ANCONA01Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore1I MILANO03Italian B1/English: TOEFL 79/IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM3*I MILANO05Italian A2

MÈXIC

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey3*MX ITESMSpanish
Universidad Anáhuac del Norte4*MX UAMNTOEFL 89/IELTS 7.0
Universidad Panamericana3*MX UPSpanish
Universidad de la Vera Cruz2*MX UVCSpanish
Universidad del Valle de Atemajac1*MX UNIVASpanish

PERÚ

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Universidad de Piura2*PE UDEPTOEFL 70
Universidad Católica San Pablo1*PE UCSPSpanish

PORTUGAL

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa ADE2P LISBOA01Portugese A2/English B2
IADE1P LISBOA46English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias1P LISBOA52Portugese B2/English B2

POLONIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin1PL LUBLIN02Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University1*PL TORUN01English B1
Lazarski University2*PL WARSZAW14English B2

SUECIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Kristianstad University2S KRISTIA01Swedish A2/English B1

RUSIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Lomonosov Moscow State University1RU MSURussian B2/English C1

FINLANDIA

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Laurea University (Espoo)3SF VANTAA06English B2

REGNE UNIT

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
University of Glasgow Caledonian6UK GLASGOW08English C1 (Consulta certificados GCU)
London South Bank University2UK LONDON066IELTS 6.0/TOEFL 550 (PBT)/213 (IBT) 80/CAE

ESTATS UNITS

universitatplacesCod.UniversidadRequisits d'idioma
Florida International University2*US FIUTOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
University of Missouri - St. Louis4*US UMSLTOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston2*US USTTOEFL 550
Whitewater University2*US UWWTOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5

 

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1R CURS

8 475 €

RESERVA DE PLAÇA

Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les següents maneres:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    De la matrícula en 5 quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, l'economia, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions, capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció,

creativitat, facilitat d'expressió, sociabilitat, amb àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució. És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com tenir aptitud pels mètodes quantitatius.

 

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que es produeixen en aquest en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del Màrqueting i de la direcció de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera- en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpia de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial - transcendental pel bé comú i particular.
  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel màrqueting, la direcció comercial, l'economia i l'empresa.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL