🎓 Doble grau en Màrqueting + Dir. Empreses | Universitat Abat Oliba CEU

A través del doble grau en Màrqueting + Dir. Empreses de la Universitat Abat Oliba CEU els alumnes adquireixen una visió de 360º del màrqueting i l'empresa. 

girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Dir. d'Empreses
Denominació/Àrea acadèmica

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Direcció d'Empreses
Empresa i Economía

CERTIFICAT

Certificat en Digital Marketing Management

Durada

5 anys
 

Crèdits

348 ETCS

Ocupabilitat

91,7 % (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Desenvolupament professional

Programa CEU - Boston University & Augsburg University

Perfil alumnes

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Selecciona el any acadèmic
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + DIR. D'EMPRESES
 

Pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 91,7 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017). El 76,3 % és l'índex de qualitat ocupacional que aglutina els aspectes de satisfacció laboral (AQU 2017).

2. Experiència

La Universitat Abat Oliba CEU fa més de tres dècades que imparteix estudis d’administració i direcció d’empreses. El grau en Direcció d’Empreses ofereix als estudiants unes perspectives professionals excel·lents, ja que els permet conèixer com es desenvolupen les diverses activitats que es fan en l’àmbit dels negocis i les empreses.

Al món globalitzat actual calen persones amb iniciativa, coneixements, capacitat de treball en equip, hàbils en el tracte amb els altres i coneixedores dels diferents entorns socials, econòmics i polítics en què desenvoluparan les seves activitats empresarials. La UAO CEU forma els alumnes perquè siguin capaços d’assumir amb èxit les tasques directives en el món empresarial.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries.

Aquest doble grau forma estudiants amb una clara orientació cap a la comercialització de productes i serveis, i amb un coneixement profund dels aspectes de la gestió empresarial. A més de la formació teòrica necessària, les assignatures tenen una orientació eminentment pràctica.

Els graduats adquireixen una visió de 360° del màrqueting i l’empresa que els prepara perfectament per a un món laboral molt professionalitzat. Obtenen els coneixements i competències clau necessaris per treballar en alts càrrecs de responsabilitat dins de les empreses públiques i privades, nacionals i internacionals i emprendre amb èxit qualsevol projecte relacionat amb el màrqueting i la direcció comercial.

El contacte permanent amb el món laboral i un excel·lent claustre de professors facilitaran la incorporació dels nostres graduats a un mercat de treball altament competitiu.

4. Certificat en Digital Marketing Management
Certificat per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital. Inclòs al grau en Màrqueting i Direcció Comercial (30 ECTS en format semipresencial).
PRIMER CURS

Transformació Digital de l' Empresa
Digital Customer

SEGON CURS

Business Analytics
Marketing Digital: Social Media I Community Manager

TERCER CURS

Intel·ligència Artificial 
Innovació i Gestió Digital

QUART CURS

E-commerce
Investigació de Mercats

5. Club de Màrqueting

Som pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya. Sempre estem a l'avantguarda amb la Jornada Anual de Màrqueting, organitzada juntament amb el Club de Màrqueting de Barcelona.

6. Programes internacionals
  • CEU International Business Certificate Program CEU - Boston University: els estudiants tenen la possibilitat de cursar aquest programa al Metropolitan College de la Boston University, on reben una formació internacional vinculada amb els estudis oficials del grau en Direcció d'Empreses.
  • International Dual Degree Program Augsburg University: els alumnes també poden optar per tenir la doble titulació juntament amb el bachelor en International Management de l'Augsburg University of Applied Sciences.
  • Programes de la University of California - Santa Barbara. Els alumnes de la UAO CEU tindran l’opció de cursar mòduls vinculats als àmbits d’empresa i comunicació, entre els quals destaquen Business Administration, Digital Marketing, Technology Management, Human Resources, Management i Project Management.
7. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing i la flipped classroom ('classe invertida'), en què l'estudiant es converteix en centre del model d'ensenyament i l'aula, en generadora d'experiències professionals.

  • Fòrum de l'Empresa a Catalunya: punt de trobada i debat del sector empresarial a Catalunya.
  • Jornades de Borsa Universitària: organitzades conjuntament amb la Borsa de Barcelona.
  • BCN Thinking Challengehackathon interuniversitari organitzat pel Club d'Emprenedors.
  • Plataforma Bloomberg: plataforma integrada que utilitzen els professionals del món financer i econòmic.
8. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • workshop dona emprenedora
  • trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels mateixos estudiants, promou altres activitats, com l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

9. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

10. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Preparem els estudiants per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...).

11. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • expert en organització i administració
  • directiu en departaments d'administració o de màrqueting d'empreses nacionals i internacionals
  • responsable de relacions internacionals
  • product manager
  • consultor a entitats públiques i privades, nacionals i internacionals
  • directiu o gerent d'empreses
  • funcionari públic a organismes nacionals i internacionals
  • assessor d'empreses
  • comptable
  • tècnic en investigació de mercats
  • cap de producte o de logística
  • director de vendes: selecció i formació de venedors i organització i gestió de les vendes
  • docent universitari
  • gerent d'empresa
  • administrador de finques
  • gestor administratiu
  • agent de canvi i borsa
  • responsable de distribució comercial
  • expert en màrqueting a institucions no lucratives

PRÀCTIQUES

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que desenvoluparà durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • relació d'empreses
    PDF
  • informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

ARGENTINA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 4* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

AUSTRIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
The University of Graz 1* A GRAZ01 German B2/English B2

AUSTRALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Murdoch University 2* AU MURDOCH Ver requisitos

BÉLGICA

CHILE

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Finis Terrae - Santiago 2* CL FINNIS Spanish
Universidad de Santo Tomás 2* CL UST Spanish
Universidad Finis Terrae 2* CL FT Spanish
Universidad del Desarrollo 2* CL UDD Spanish

FRANCIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Toulouse Catholic University 2* F TOULOUSE09 French B2/English B2

IRLANDA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Maynooth University 12* IRL MAYNOOT01 English B2

ITALIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Università degli Studi di Foggia 2 I FOGGIA03 Italian B1/English B1
Libera Università Maria Assunta LUMSA 10 I ROMA04 Italian B1/English B1

MÉXICO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Anáhuac México 2* MX UAM Spanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Panamericana 2* MX UP Spanish
Universidad Iberoamericana 2* MX IBERO Spanish

NORUEGA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Volda University College 4 N VOLDA01 Norwegian A2/English B2

PERÚ

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Piura 2* PE UDEP Spanish
Universidad Católica San Pablo 2* PE UCSP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias 3* P LISBOA52 Portugese B2/English B2

POLONIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
The Pontifical University of John Paul II in Cracow 2* PL KRAKOW08 Polish B2/English B2
Jesuit University Ignatianum in Krakow 2* PL KRAKOW19 Polish B2/English B2
John Paul II Catholic University of Lublin 6 PL LUBLIN02 Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University 1* PL TORUN01 English B1

SUECIA

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Jönköping University 2* S JONKOPI01 TOEFL score of at least 575

REINO UNIDO

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Liverpool John Moore University 10* UK LIVERPO02 English B2
Sheffield Hallam University 4* UK SHEFFIE02 English B2, IELTS 6.0

ESTADOS UNIDOS

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Catholic University of America 4* US CUA TOEFL 80 (IBT)
University of the Incarnate Word 2* US UIW TOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE)  C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550

URUGUAY

universitat places Cod. Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Uruguay 2* URY UCU

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

9.495 €*

*Preu vigent per al curs 2024-2025

Preu corresponent a la distribució actual de crèdits del doble grau per a primer curs.

Les quotes d’honoraris acadèmics corresponen, únicament i exclusiva, a la prestació del servei d’ensenyament en la titulació objecte de matrícula. I aquesta és l’única prestació correlativa al pagament d’aquestes quotes. En formalitzar la matrícula, l’estudiant consent i accepta que la docència, tutories, pràctiques i proves d’avaluació poden ser presencials o a distància (quan les autoritats competents ho imposin, de manera directa o indirecta).

L’obligació de pagament íntegre de les quotes esmentades subsisteix fins i tot en cas que, per causes alienes a la Universitat, algunes de les activitats formatives objecte de la titulació no puguin desenvolupar-se segons la planificació docent prevista a l’inici del curs acadèmic. Si passés, la Universitat garantiria a l’estudiant que tal activitat serà reprogramada per quan sigui possible, tenint en consideració l’interès dels alumnes i els altres criteris acadèmics que s’hagin d’aplicar.

RESERVA DE PLAÇA

Un cop l'admissió hagi estat favorable, es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU, que garanteix una plaça a la carrera en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, fent el pagament de 1.500 € (que es descomptaran del preu total del curs).

*La reserva de plaça es serà efectiva exclusivament per a la convocatòria ordinària (juny) de les proves d'accés a la universitat. La persona candidata que no les hagi superades (o que no hagi superat altres requisits d'accés en la convocatòria de juny), però hagi abonat la reserva de plaça, tindrà prioritat en la matrícula de setembre en cas que la Universitat disposi de places en la titulació sol·licitada.

 

Desistiment de reserva: s'ha establert fins al 21 de juny com a període de desistiment de reserva de plaça. D'aquesta manera, ja pots reservar plaça amb les màximes garanties.**

**Termini subjecte a canvis en el calendari oficial de matrícula

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

  • pagament mensual

    En deu quotes a través de finançament bancari especial de CaixaBank al 0 % d'interès. També comporta el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

 

  • Nou finançament especial

    Nous acords de finançament bancari amb condicions especials.

    - Banc Sabadell

    - CaixaBank

    - Banco Santander

    Totes les opcions de finançament també comporten el descompte del 3 % de l'import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
[email protected]

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, l'economia, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferiblement l'anglès), així com tenir aptitud per als mètodes quantitatius.

 

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.
  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel màrqueting, la direcció comercial, l'economia i l'empresa.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL