🎓 Doble grau en Màrqueting + Publicitat | Universitat Abat Oliba CEU

Doble grau en Màrqueting + Publicitat de la Universitat Abat Oliba CEU dissenyat per formar a professionals adaptats al món empresarial i publicitari. 

girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP
sol·licita informació
 
Denominació

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

5 ANYS
 

Crèdits

389 ETCS

Ocupabilitat

90,9 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017)

Conveni de col·laboració

Club de Màrqueting de Barcelona

Perfil alumnes

Tenir capacitat de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol tipus de producte i/o servei a qualsevol tipus d'empresa.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

 

Horari Classes
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + PUBLICITAT i RP

Pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat i qualitat ocupacional

El 91,7 % dels nostres estudiants troba feina en acabar els estudis. El 90,9 % dels nostres estudiants en Publicitat troba feina en acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2017).

2. Satisfacció amb el grau titulació

El 75 % dels nostres estudiants està satisfet amb els estudis de comunicació cursats, la tercera taxa més alta de totes les universitats catalanes (AQU 2017), 11 punts per sobre de la mitjana de les universitats catalanes.

3. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dues carreres universitàries. La Universitat Abat Oliba CEU ofereix aquest doble grau unint la seva llarga tradició en estudis en Publicitat i Relacions Públiques amb els estudis en Màrqueting, àrea en què la UAO CEU és pionera dins de l’espai universitari català.

El màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies són els elements principals que es requereixen per al bon desenvolupament de qualsevol empresa, sigui de l’àmbit públic o privat. Per aquest motiu, la Universitat Abat Oliba CEU, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis del doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars.

L’objectiu fonamental d’aquest doble grau és formar professionals plenament adaptats a les necessitats del món empresarial i publicitari, amb habilitats especials per a la comercialització i la comunicació, capaços de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol mena de producte o servei a qualsevol tipus d’empresa.

La combinació de les matèries de màrqueting i direcció comercial juntament amb les de publicitat i relacions públiques d’aquesta doble titulació proporciona a l'estudiant una visió integral, profunda i actual, molt valorada en el mercat laboral.

4. Digital Business Management

Nou títol propi inclòs als graus en Direcció d'Empreses i Màrqueting i Direcció Comercial per dominar l'aplicació del big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital.

5. Club de Màrqueting

Som pioners en la implantació dels estudis de màrqueting a Catalunya. Sempre estem a l'avantguarda amb la Jornada Anual de Màrqueting, organitzada juntament amb el Club de Màrqueting de Barcelona.

6. Aprendre fent

Nova metodologia docent inspirada en els models del learning by doing flipped classroom ('classe invertida'). Els alumnes es converteixen en el centre del model d'ensenyament i l'aula, en generadora d'experiències professionals.

• GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, així com la gala i el lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en què també participen els alumnes de Periodisme.

• La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 del Festival Drac Novell Internacional, la gran cita del món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.

• Edició de l'Aula News: els alumnes del grau s'encarregaran de l'acció publicitària d'aquest diari digital universitari que fan els estudiants de Periodisme.

7. Programa Aula Emprèn

La UAO CEU aposta pel desenvolupament de l'esperit emprenedor en tots els estudis de l'àrea d'Empresa, a través de nombroses iniciatives, entre les quals destaquen:

  • Workshop dona emprenedora
  • Trobades entre empresa familiar i emprenedoria
  • Jornades d'emprenedoria experiencial
  • CEU Emprèn Summer Camp

A més, el Club d'Emprenedors, creat pels mateixos estudiants, promou altres activitats, com l'organització del BCN Thinking Challenge, una marató d'emprenedoria amb la participació d'alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

8. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora en tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demanades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de fer un procediment individualitzat de coaching.

9. Progressive International Development

Nou itinerari d'experiència internacional que fomenta que els alumnes de tots els graus puguin viure una internacionalització dels seus estudis des de primer curs fins a quart amb:

1r) Els estudiants viuran una experiència d'interacció i recerca en línia amb universitats d'Alemanya i el Regne Unit.

2n) Oferim una primera experiència internacional amb un viatge breu a una de les nostres universitats col·laboradores a Europa, on els estudiants podran familiaritzar-se amb els reptes de l'economia global. Rebem alumnes d'altres països europeus i hi fem possible la interacció gràcies a esdeveniments com el Barcelona Thinking Challenge.

3r) Els preparem per als reptes econòmics transculturals en una col·laboració amb universitats europees. Amb un temari canviant, posem en contacte els nostres estudiants amb els de diverses universitats. En grups multinacionals els alumnes s'enfronten a reptes de responsabilitat social i ecològica.

4t) Ampliem horitzons mitjançant el programa Erasmus o mitjançant estades semestrals en una de les nostres universitats aliades a Europa o Amèrica (Nova York, Boston, Toronto, Santiago, Dublín, Mèxic DF, Florida...).

10. Innovation Lab

Noves instal·lacions, infraestructures i equips fixos i mòbils per a l'activitat docent. Plató de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, redacció digital i laboratori d'investigació experiencial.

11. Investigació

Càtedres i grups d'investigació:

  • Càtedra d'Economia Solidària
  • Càtedra d'Empresa Familiar i Creació d'Empreses
  • Grup d'Investigació en Ocupabilitat, Joves i Exclusió Social (EJES)
  • Grup d'Investigació en Emprenedoria, Estratègia i Competitivitat Empresarial (GREECE)
 

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'estudiant que obté el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els àmbits següents:

  • Director de comunicació
  • Investigador i consultor estratègic en publicitat i RP
  • Investigador, planificador i comprador de mitjans
  • Creatiu i dissenyador
  • Gestor de comunicació corporativa
  • Director de comptes
  • Director creatiu
  • Director de màrqueting
  • Director comercial
  • Responsable de producte
  • Responsable de marca

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es fan les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant.

Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, li permeten aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica i afavoreixen l'adquisició de les competències professionals que facilitaran una futura inserció laboral.

El conjunt d'activitats que es desenvoluparan durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor o tutora de l'empresa i la persona coordinadora del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor o tutora acadèmic que farà el seguiment i la valoració de les pràctiques per garantir-ne el màxim aprofitament.

Per a més informació, podeu accedir al Servei de Pràctiques i Ocupació.

 
  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

EMPRESA

L'ARGENTINA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina4*AR UCASpanish
Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

ÀUSTRIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
The University of Graz1A GRAZ01German B2/English B2
Kufstein University of Applied Sciences3A KUFSTEIN01English B2

BÈLGICA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Artesis Plantijn University College Antwerp1B ANTWERP62English B2
EPHEC (École Pratique des Hautes Études Commerciales)2B BRUXEL82French B2/English B2
Howest Hogeschool2B KORTRIJ03English B2/Dutch B2
Thomas More University College2B MECHELE14English B2

EL BRASIL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortuguès

EL CANADÀ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Centennial College2*CAN CCADE/MKT: TOEFL 80

XILE

universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
Universidad del Pacifico Chile4*CL PACIFICOSpanish
Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

ALEMANYA

universitatplacesCod.UniversitatRequisits d'idioma
Augsburg University of Applied Sciences - Hochschule Augsburg3D AUGSBUR02German B1/English B1
Zeppelin University (Friedrichshafen)4*D FRIEDRI01English B2/German B2
Fachhochschule Köln2D KOLN04English B1/German B1
Munich Business School (MBS)2D MUNCHEN12German C1/English B2

FRANÇA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV2F BORDEAU41French B1
ESDES Lyon Business School - Université Catholique Lyon2F LYON10English B2/French B2
ESCE. École Supérieure de Commerce et de Management2F PARIS213English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA2F PERPIGN01French B1 UFR sciences/French B2 others
Toulouse Catholic University4*F TOULOUSE09French B2/English B2

HONGRIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Corvinus University of Budapest (Business School)4HU BUDAPES03English B2/Hungarian B2

IRLANDA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Maynooth University4*IRL MAYNOOT01English B2

ITÀLIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche1I ANCONA01Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore6I MILANO03Italian B1+/English: TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM3*I MILANO05Italian A2/English B1

MÈXIC

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey3*MX ITESMSpanish
Universidad Anáhuac México Norte4*MX UAMNSpanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Anáhuac México Sur2*MX UAMSSpanish
Universidad Panamericana3*MX UPSpanish
Universidad del Valle de Atemajac1*MX UNIVASpanish

EL PERÚ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad de Piura2*PE UDEPSpanish
Universidad Católica San Pablo1*PE UCSPSpanish

PORTUGAL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa (Oporto)2P LISBOA01 (Oporto)Portugese A2/English B2
IADE Universidades Europeia3P LISBOA08English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias3P LISBOA52Portugese B2/English B2

POLÒNIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin6PL LUBLIN02Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University1*PL TORUN01English B1
Lazarski University2*PL WARSZAW14English B2

SUÈCIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Kristianstad University2S KRISTIA01Swedish A2/English B1

RÚSSIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Lomonosov Moscow State University1RU MSURussian B2/English C1

FINLÀNDIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Laurea University (Espoo)3SF VANTAA06English B2

EL REGNE UNIT

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
University of Glasgow Caledonian6UK GLASGOW08English C1 (Consulta certificados GCU)
London South Bank University1UK LONDON066IELTS 6.0/TOEFL 550 (PBT)/213 (IBT) 80/CAE
Canterbury Christ Church University4UK CANTERB03 

ELS ESTATS UNITS

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Catholic University of America10*US CUATOEFL 80 (IBT)
Florida International University3*US FIUTOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
University of Missouri - St. Louis4*US UMSLTOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston2*US USTTOEFL 550
Whitewater University2*US UWWTOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5
Manhattan College3*US MCTOEFL 80 (internet based exam), 213 (computer based exam), 550 (paper based exam)

PUBLICITAT

L'ARGENTINA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina4*AR UCASpanish
Universidad Católica de la Plata1*AR UCALPSpanish
Universidad Fasta2*AR UFASTASpanish

BÈLGICA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Artevelde Hogeschool (Gant)4B GENT39English B1
PXL University College4B HASSELT22English B1/ Dutch B2
Howest Hogeschool2B KORTRIJ03English B2/Dutch B2

EL BRASIL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto2*BR UNAERPPortuguès

EL CANADÀ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Centennial College2*CAN CCTOEFL 80

XILE

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad del Pacífico Chile4*CL PACIFICOSpanish
Universidad de Santo Tomás5*CL USTSpanish
Universidad del Desarrollo1*CL UDDSpanish

FRANÇA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Toulouse Catholic University4*F TOULOUSE09French B2/English B2
Université François-Rabelais1F TOURS01French B2

IRLANDA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Maynooth University4*IRL MAYNOOT01English B2

ITÀLIA

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Università Cattolica del Sacro Cuore6*I MILANO03Italian B1+/English TOEFL 79 o IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM3*I MILANO05Italian A2/English B1

MÈXIC

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey3*MX ITESMSpanish
Universidad Anáhuac México Norte4*MX UAMNSpanish/TOEFL 89 o IELTS 7.0
Universidad Anáhuac México Sur2*MX UAMSSpanish
Universidad del Valle de Atemajac1*MX UNIVASpanish
Universidad Panamericana3*MX UPSpanish

EL PERÚ

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Universidad de Piura2*PE UDEPSpanish

PORTUGAL

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
IADE Universidades Europeia3P LISBOA08English B2

ELS ESTATS UNITS

universitatplacesCod. UniversitatRequisits d'idioma
Catholic University of America8*US CUATOEFL 80 (IBT)
Florida International University3*US FIUTOEFL 550 (PBT)/ 80 (IBT)/ IELTS: 6,5
University of Missouri - St. Louis4*US UMSLTOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/ IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston2*US USTTOEFL 550
University of the Incarnate Word2*US UIWTOEFL iBT 79/ Cambridge English Advanced Certificate in Advanced English (CAE) C1/ TOEIC 650/ IELTS 6.5
Whitewater University, Wisconsin2*US UWWTOEFL 500 pBT/61 iBT / IELTS 5,5
*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1r CURS

10.947 €

RESERVA DE PLAÇA

Pagant 1.500 € (a descomptar del preu total del curs) es podrà fer una reserva a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, en espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les maneres següents:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    Pagament fraccionat de la matrícula en cinc quotes per curs.

 

  • pagament mensual

    En deu quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb Banco Santander, CaixaBank, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que et fem un pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió, pels aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions; capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup; facilitat de comprensió i d'abstracció; creativitat; facilitat d'expressió; sociabilitat; una àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució.

És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferentment l'anglès), així com aptitud per als mètodes quantitatius i la creativitat en el sentit més ampli dins de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que s'hi produeixen en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del màrqueting i de la direcció comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera– en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per a què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpies de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial– transcendental per al bé comú i particular.

 

  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel màrqueting i la direcció comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió comercial i de màrqueting de l'empresa o organització.
  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques.
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques.
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació.
  • Conèixer l'ètica i la deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic.

 

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL