girl
Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP
sol·licita informació
descarregar informació
Denominació

Doble grau en Màrqueting i Dir. Comercial + Publicitat i RP

Àrea acadèmica

Empresa i Economia

Durada

5 ANYS
 

Crèdits

389 ETCS

Ocupabilitat

97 % (Enquesta d'inserció laboral AQU 2014)

Desenvolupament professional

Programa de competències CEU ePlus

Perfil alumnes

Tenir capacitat de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol tipus de producte i/o servei, a qualsevol tipus d'empresa.

Admissió i matrícula

Sol·licitud d'accés via web, enviament de la documentació i formalització d'ingrés a la Universitat.

Calendari i horari

Calendari Acadèmic

Horari Classes
Doble grau en MÀRQUETING i DIR. COMERCIAL + PUBLICITAT i RP

Pioners en la implantació dels estudis de Màrqueting a Catalunya

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Ocupabilitat

El 97 % dels nostres estudiants de Publicitat troba feina en finalitzar els estudis, 11 punts percentuals per sobre de la mitjana de les universitats catalanes (Enquesta Inserció Laboral AQU 2014).

2. Doble titulació

La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en 5 anys dues carreres universitàries. La Universitat Abat Oliba CEU ofereix aquest doble grau unint la seva llarga tradició en estudis en Publicitat i Relacions Públiques amb els estudis de Màrqueting, àrea en què la UAO CEU és pionera dins de l’espai universitari català.

El màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies són els elements principals que es requereixen per al bon desenvolupament de qualsevol empresa, sigui de l’àmbit públic o privat. Per aquest motiu, la Universitat Abat Oliba CEU, conscient de la seva gran importància, fonamenta els estudis del doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars.

L’objectiu fonamental d’aquest doble grau és formar a professionals plenament adaptats a les necessitats del món empresarial i publicitari, amb especials habilitats per la comercialització i la comunicació, capaços de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol mena de producte i/o servei, a qualsevol tipus d’empresa.

La combinació de les matèries de Màrqueting i Direcció Comercial juntament amb les de Publicitat i Relacions Públiques d’aquesta doble titulació proporcional a l’alumne una visió integral, profunda i actual molt valorada en el mercat laboral.

3. Metodologia

Model docent basat en la formació pràctica i personalitzada que permet vincular els coneixements teòrics a la praxi professional, mitjançant estudis de casos i experiències reals, tallers i seminaris pràctics.

4. Internalització

Als Estats Units amb els programes “International Political Economy” amb la University of Chicago i l’“International Business Certificate Program” amb la University of Boston. Els alumnes reben una formació internacional en anglès vinculada amb els seus estudis oficials de grau i poden realitzar una estada de mobilitat internacional addicional.

Oferim, a més, la possibilitat de realitzar estades o pràctiques internacionals a les millors universitats europees, americanes i australianes..

5. Emprenedoria

L’aposta de la UAO CEU per l’esperit emprenedor en tots els seus estudis es demostra en les iniciatives que promou el Club d’Emprenedors, creat pels mateixos estudiants. Entre les seves activitats destaca l’organització del BCN Thinking Challenge, una marató d’emprenedoria amb la participació d’alumnes de diferents universitats i especialitats i professionals de diferents sectors que han de resoldre un entrepreneurship case amb un objectiu social.

6. Coneixement aplicat

Els alumnes del grau en Publicitat organitzen cada any la gala dels GoliADs UAO CEU Awards, premis que s’han convertit en un referent per a les agències de publicitat.

7. Instal·lacions

El Servei Audiovisual de la Universitat engloba totes les instal·lacions, infraestructures i equips fixes i mòbils necessaris per a l'activitat docent (estudi de televisió, estudi de sonorització, estudi de fotografia, taller de ràdio, etc.)

8. Programa de competències CEU ePlus

El programa CEU ePlus s’incorpora a tots els graus des del primer curs per treballar les competències més demandades pel mercat laboral específicament per a cada carrera. A més, l’estudiant disposa sempre de la possibilitat de realitzar un procediment individualitzat de coaching.

Sortides i pràctiques

SORTIDES PROFESSIONALS

L'alumne que obté el títol oficial "graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU" pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits:

  • Director de Comunicació
  • Investigador i consultor estratègic en Publicitat i RP
  • Investigador, planificador i comprador de mitjans
  • Creatiu i dissenyador
  • Gestor de Comunicació Corporativa
  • Director de Comptes
  • Director Creatiu
  • Director de Màrqueting
  • Director Comercial
  • Responsable de producte
  • Responsable de marca

PRÀCTIQUES

Durant l'últim curs del grau es realitzen les pràctiques obligatòries a empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'alumne.
Aquests programes formatius pràctics, inclosos als plans d'estudis, permeten a l'estudiant aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de les competències professionals que facilitaran la seva futura inserció laboral. El conjunt d'activitats que l'alumne va desenvolupar durant el programa es definirà, de mutu acord, entre el tutor de l'empresa i el coordinador del Servei de Pràctiques i Ocupació responsable del pràcticum.

També, l'estudiant tindrà un tutor acadèmic que realitzarà el seguiment i la valoració de les pràctiques per a garantir el màxim aprofitament de l'estada.
Per a més informació, accediu al Servei de Pràctiques i Ocupació.

  • Relació d'empreses
    PDF
  • Informació i contacte

Internacional

CONVENIS INTERNACIONALS

EMPRESA

ARGENTINA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 2* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

AUSTRIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
The University of Graz 1 A GRAZ01 German B2/English B2
Kufstein University of Applied Sciences 3 A KUFSTEIN01 English B2

BÈLGICA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Artesis Plantijn University College Antwerp 1 B ANTWERP62 English B2
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) 2 B BRUXEL82 French B2/English B2
Howest Hogeschool 2 B KORTRIJ03 English B2/Dutch B2
Thomas More University College 2 B MECHELE14 English B2

BRASIL

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto 2* BR UNAERP Portugués

CANADA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Centennial College 4* CAN CC ADE/MKT: TOEFL 80

XILE

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad del Pacifico Chile 4* CL PACIFICO Spanish
Universidad de Santo Tomás 5* CL UST Spanish
Universidad del Desarrollo 1* CL UDD Spanish

ALEMANYA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Augsburg Hochschule 3 D AUGSBUR02 German B1/English B1
Zeppelin University (Friedrichshafen) 4* D FRIEDRI01 English B2/German B2
Fachhochschule Köln 2 D KOLN04 English B1/German B1

FRANÇA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Université Montesquieu - Bordeaux IV 2 F BORDEAU41 French B1
ESDES Lyon Business School - Universite Catholique Lyon 2 F LYON10 English B2/French B2
ESCE. École Supérieure du Commerce Extérieur 2 F PARIS213 English B2/French B2
Université Perpignan VIA DOMITIA 2 F PERPIGN01 French B1
Toulouse Catholic University 4* F TOULOUSE09 French B2/English B2

HUNGRIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Corvinus University of Budapest 2 HU BUDAPES03 English B2/Hungarian B2

ITALIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Università Politecnica delle Marche 1 I ANCONA01 Italian A2/English A2
Università Cattolica del Sacro Cuore 1 I MILANO03 Italian B1/English: TOEFL 79/IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 3* I MILANO05 Italian A2

MÈXIC

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey 3* MX ITESM Spanish
Universidad Anáhuac del Norte 4* MX UAMN TOEFL 89/IELTS 7.0
Universidad Panamericana 3* MX UP Spanish
Universidad de la Vera Cruz 2* MX UVC Spanish
Universidad del Valle de Atemajac 1* MX UNIVA Spanish

PERÚ

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Piura 2* PE UDEP TOEFL 70
Universidad Católica San Pablo 1* PE UCSP Spanish

PORTUGAL

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidade Catolica de Lisboa ADE 2 P LISBOA01 Portugese A2/English B2
IADE 1 P LISBOA46 English B2
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias 1 P LISBOA52 Portugese B2/English B2

POLONIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
John Paul II Catholic University of Lublin 1 PL LUBLIN02 Polish B1/English B2
Nicolaus Copernicus University 1* PL TORUN01 English B1
Lazarski University 2* PL WARSZAW14 English B2

SUECIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Kristianstad University 2 S KRISTIA01 Swedish A2/English B1

RUSIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Lomonosov Moscow State University 1 RU MSU Russian B2/English C1

FINLANDIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Laurea University (Espoo) 3 SF VANTAA06 English B2

REGNE UNIT

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
University of Glasgow Caledonian 6 UK GLASGOW08 English C1 (Consulta certificados GCU)
London South Bank University 2 UK LONDON066 IELTS 6.0/TOEFL 550 (PBT)/213 (IBT) 80/CAE

ESTATS UNITS

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Florida International University 2* US FIU TOEFL 550 (PBT)/80 (IBT)/IELTS 6,5
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/173 (CB)/IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550
Whitewater University 2* US UWW TOEFL 500 (PBT)/61 (iBT)/ IELTS 5,5

PUBLICITAT

ARGENTINA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad Católica de Argentina 2* AR UCA Spanish
Universidad Católica de la Plata 1* AR UCALP Spanish
Universidad Fasta 2* AR UFASTA Spanish

BÈLGICA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Artevelde Hogeschool (Gent) 2 B GENT39 English B1
PXL University College 2 B HASSELT22 English B1/ Dutch B2
Howest Hogeschool 1 B KORTRIJ03 English B2/Dutch B2

BRASIL

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidade de Ribeirao Preto 2* BR UNAERP Portugués

CANADA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Centennial College 4* CAN CC TOEFL 80

XILE

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad del Pacifico Chile 4* CL PACIFICO Spanish
Universidad de Santo Tomás 5* CL UST Spanish
Universidad del Desarrollo 1* CL UDD Spanish

FRANÇA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Toulouse Catholic University 4* F TOULOUSE09 French B2/English B2
Université François-Rabelais 1 F TOURS01 French B2

ITALIA

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Università Cattolica del Sacro Cuore 6* I MILANO03 Italian B1+/English TOEFL 79/IELTS 6.0
Libera Università di Lingue e Comunicazione IULM 3* I MILANO05 Italian A2

MÈXIC

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Instituto Tecnológico de Monterrey 3* MX ITESM Spanish
Universidad Anáhuac del Norte 4* MX UAMN TOEFL 89/ IELTS 7.0
Universidad del Valle de Atemajac 1* MX UNIVA Spanish

PERÚ

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Universidad de Piura 2* PE UDEP TOEFL 70

PORTUGAL

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
IADE 2 P LISBOA46 English B2

ESTATS UNITS

universitat places Cod.Universidad Requisits d'idioma
Florida International University 2* US FIU TOEFL 550 (PBT)/ 80 (IBT)/ IELTS: 6,5
Texas A&M University 2* US TAMU TOEFL 80
University of Missouri - St. Louis 4* US UMSL TOEFL 61 (iBT)/500 (PBT)/ IELTS 5.5
Saint Thomas University Houston 2* US UST TOEFL 550
Western Kentucky University 2* US WKU TOEFL 65 (iBT)/500 (PBT) / IELTS 5.5

*: Les places es reparteixen entre les diferents carreres.

Preus i ajuts

IMPORT TOTAL 1R CURS

9 519 €

RESERVA DE PLAÇA

Es podrà realitzar una reserva de plaça a la Universitat Abat Oliba CEU que garanteix una plaça a la carrera, a l'espera de superar la selectivitat o altres requisits d'accés, realitzant el pagament de 1 500 € a descomptar del preu total del curs.

FORMA DE PAGAMENT

Un cop formalitzada la reserva de plaça, l'import restant de la titulació es podrà efectuar de les següents maneres:

  • pagament únic

    La realització del pagament únic comporta un descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • pagament fraccionat

    De la matrícula en 5 quotes per curs.

  • pagament mensual

    En 10 quotes a través d’un finançament especial al 0 % d’interès i sense comissió d’obertura. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

  • acords de finançament

    Amb el Banco Santander, “La Caixa”, Catalunya Caixa, BBVA i Banc Sabadell. També comporta el descompte del 3 % de l’import de la matrícula.

MÉS INFORMACIÓ

Contacta amb el Servei d'Informació si vols que realitzem el teu pla econòmic personalitzat.
Tel. +34 932 53 72 00
futurosalumnos@uao.es

Qualitat i normativa

PERFIL D'INGRÉS

L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió, pels aspectes relacionats amb el funcionament de la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions. Ha de tenir facilitat per comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions, capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup,

facilitat de comprensió i d'abstracció, creativitat, facilitat d'expressió, sociabilitat, amb àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució. És també d'interès i necessitat el coneixement d'un altre idioma (preferentment l'anglès), així com aptitud pels mètodes quantitatius i la creativitat en el sentit més ampli dintre de les comunicacions i la publicitat.

OBJECTIUS

  • Disposar d'un llenguatge econòmic i empresarial depurat, és a dir, tenir un coneixement sòlid dels conceptes i instruments fonamentals de gestió aplicables a les àrees funcionals de màrqueting i comercial de l'empresa.
  • Disposar d'una visió de conjunt de les organitzacions i de l'entorn en què desenvolupen la seva activitat i sobre el qual estan constituïdes.
  • Estar capacitat per comprendre el funcionament de l'entorn empresarial i com afecten els canvis que es produeixen en aquest en la presa de decisions empresarials.
  • Desenvolupar les capacitats i habilitats necessàries per aplicar els coneixements adquirits i estar en condicions d'arribar a exercir les activitats professionals pròpies en els diferents àmbits del Màrqueting i de la Direcció Comercial de les empreses i organitzacions.
  • Ser capaç d'avaluar, criticar, discutir, elaborar i exposar proposicions de caràcter empresarial des de la comprensió dels contextos –socials, econòmics, internacionals, etcètera- en què es plantegen.
  • Adquirir una formació humanística sobre la qual basar la seva actitud davant la vida, i les professions per què s'ha preparat, compatible amb els valors de sostenibilitat i de responsabilitat social de qualsevol tipus d'empresa o organització.
  • Arribar a ser un professional equànime i eficaç que assumeixi l'exercici de la seva professió amb la responsabilitat i sol·licitud pròpia de qui és conscient del compromís que implica una tasca –la de dirigir àrees funcionals i projectes de caràcter empresarial - transcendental pel bé comú i particular.

  • Desenvolupar la capacitat d'iniciativa i de lideratge, així com el seu interès pel Màrqueting i la Direcció Comercial.
  • Adquirir els coneixements lingüístics necessaris que exigeix una bona gestió de màrqueting i comercial de l'empresa o organització.
  • Conèixer les diferents tècniques d'investigació i anàlisi de l'activitat comunicativa, la publicitat i les relacions públiques
  • Conèixer les tècniques de gestió pròpies del món empresarial i dels departaments de comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació, les seves audiències i la compra d'aquests, així com les seves característiques, tipologies i problemàtiques
  • Conèixer els mètodes i les tècniques del màrqueting encaminades a poder prendre decisions estratègiques per a comunicació, publicitat i relacions públiques
  • Conèixer els mètodes i processos de creació i producció per als diferents mitjans de comunicació
  • Conèixer l'ètica, deontologia professional i humanística, així com el seu ordenament jurídic

COMPETÈNCIES DEL GRAU

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA

INDICADORS DE SEGUIMENT

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL

Blog Community