🎓 Certificat d'especialització en Màrqueting Digital i Tendències

Certificat d'especialització en Màrqueting Digital i Tendències

girl
Certificat d'especialització en Màrqueting Digital i Tendències
Denominació

Certificat d'especialització en Màrqueting Digital i Tendències

Àrea acadèmica

Comunicació

Calendari 

Del 8 al 12 de juliol de 2024

Crèdits

5 ECTS

Modalitat

Presencial

Idioma

Castellà

 
 
Perfil alumnes 

Titulats en empresa, màrqueting i comunicació que es vulguin projectar com a directors de departament en agències de comunicació i màrqueting. 

Admissió i matrícula

Andreu Miranda Romera
Bellesguard, 30. 08022 Barcelona 
T. 932 540 900 (Ext: 30977) WhatsApp: +34 637 484 349
[email protected]

Calendari i horari

Del 8 al 12 de juliol de 2024

De 9:30 h a 13:30 h i de 15:30 h a 17:00 h (8, 9 i 11 de juliol)

De 9:30 h a 13:30 h (10 i 12 de juliol)

 

Per què estudiar a la UAO CEU?

1. Presentació

Seminari avançat de formació en les últimes tendències de màrqueting digital, i en l'aplicació comercial de la intel·ligència artificial, de la mà de professionals en actiu de prestigi reconegut.

2. Importància de la formació

La formació en el màrqueting digital és vital per garantir que les futures generacions de professionals puguin formar-se i ser més inclusius, ètics i efectius amb les tendències actuals. A més, aquesta educació fomenta una comprensió més profunda de com es pot utilitzar la tecnologia per resoldre problemes complexos en diversos contextos.

3. Impacte en les empreses i sectors professionals

Diverses indústries demanaran molt els certificats d'aquest programa. Podran liderar com a directors de departaments en agències de comunicació i màrqueting, en sectors com la salut, l'educació, el comerç electrònic i molts altres. 

4. Caràcter internacional

Els nostres estudiants adquireixen els coneixements lingüístics i culturals necessaris per treballar en qualsevol lloc del món.

 

 

Pla d'estudis

Programa: 

 

- Dia 1 (8 de juliol): Data Driven Management 9:30-13:30 h: Conferència sobre els eixos centrals de la feina de Data per a empreses orientades a captar clients qualificats. Professor Alberto Martínez. Cofundador i CEO de Sekuenz. Cofundador i partner al Tech Tourism Cluster.

· 15:30h -17:00h: Visita a Telefónica a l'edifici Diagonal 00.

 

- Dia 2 (9 de juliol): Tendències en Màrqueting Digital 9:30-13:30 h: Horitzons i estratègies nous als serveis de màrqueting digital de les empreses i institucions. Professora Lola Pardo. Llicenciada en CC. de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid. Especialista en Desenvolupament de Negocis i Noves Tecnologies en empreses de diferents sectors como Apple Computer, Guinness Group, Hotels Meliá i la Fundació “la Caixa”. Actualment és CEO de la companyia de big data TriM.
· 15:30-17:00 h: Visita al CosmoCaixa i conferència a càrrec de Montse Blanco (directora de Màrqueting a la Fundació “la Caixa”).

 

- Dia 3 (10 de juliol): Construcció i Capitalització d'Audiències Digitals 9:30-13:30 h: Identificació i capitalització d'audiències digitals. Professora Carmen de la Llave. Llicenciada en Periodisme i en CC. Polítiques per la UAO CEU. Directora de Comunicació del sector mèdic de Llorente y Cuenca.

 

- Dia 4 (11 de juliol): Intel·ligència Artificial I 9:30-13:30 h: Últims avenços en el sector de la IA i aplicacions en la comunicació empresarial. Professor Juan Francisco Jiménez. És professor especialitzat en Tecnologies en la Comunicació i doctor en Intel·ligència Artificial. Actualment és el director del Departament de Comunicació de la UAO CEU i el delegat del Rector per a la transformació digital.

· 15:30-17:00 h: Visita a Llorente y Cuenca amb Carmen de la Llave.

 

- Dia 5 (12 de juliol): Intel·ligència Artificial II 9:30-13:30 h: Aplicacions de la IA en la millora de l'estratègia comercial. Professor Carlos Sotillo. Transformation Evangelist a NTT Data Europe LATAM.
· 13:45 h: Entrega de diplomes i comiat.

Professorat 

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Direcció:

Juan Francisco Jiménez
 

Coordinació:

  • Marta Andía
  • Andreu Miranda

Docents:

  • Professor Alberto Martínez: Cofundador i CEO de Sekuenz. Cofundador i partner al Tech Tourism Cluster. Consultor en posicionament de negocis i empreses en l'entorn digital.
  • Professora Lola Pardo: Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid. Actualment és CEO de TriM, una start-up especialitzada en big data de l'àmbit de la meteorologia.
  • Professor César Pérez Aznar: EMEA Business Development Manager - Data Science & AI workstations a HP, i especialista en la transformació d'empreses i organitzacions a través del desenvolupament de capacitats analítiques.
  • Professor Juan Francisco Jiménez: Professor especialitzat en Tecnologies de la Comunicació i doctor en Intel·ligència Artificial. Actualment és el director del Departament de Comunicació de la UAO CEU i delegat del Rector per a la transformació digital.
  • Professora Carmen de la Llave: Llicenciada en Periodisme i en CC. Polítiques per la UAO CEU. Directora de Comunicació del sector mèdic de Llorente y Cuenca.

 

Pràctiques i sortides

PRÀCTIQUES I SORTIDES PROFESSIONALS


Amb la formació en les últimes tendències de màrqueting digital i en l'aplicació comercial de la intel·ligència artificial, hi ha una varietat de sortides professionals disponibles al mercat laboral actual. Algunes de les possibles carreres que pots considerar inclouen:

Especialista en màrqueting digital: Com a especialista en màrqueting digital, series el responsable de dissenyar i executar estratègies de màrqueting en línia utilitzant les últimes eines i tècniques digitals. El teu coneixement en intel·ligència artificial te permetrà optimitzar i personalitzar les campanyes per arribar a audiències específiques de manera més efectiva.

Analista de dades de màrqueting: Amb la teva comprensió de la intel·ligència artificial, podries treballar com a analista de dades de màrqueting, utilitzant algoritmes i models per analitzar grans conjunts de dades i extreure'n insights valuosos. Això t'ajudaria a prendre decisions informades per millorar les estratègies de màrqueting i augmentar el retorn de la inversió (ROI).

Gerent d'e-commerce: Les habilitats en màrqueting digital i en intel·ligència artificial són especialment rellevants en el comerç electrònic. Com a gerent d'e-commerce, podries supervisar i optimitzar l'experiència de l'usuari en plataformes de comerç electrònic, implementar estratègies de màrqueting digital per augmentar les vendes i utilitzar eines d'intel·ligència artificial per personalitzar recomanacions de productes i millorar la retenció de clients.

Consultor de màrqueting digital: Podries treballar com a consultor independent o per a una empresa de consultoria, ajudant empreses de diferents sectors a desenvolupar estratègies de màrqueting digital efectives. La teva experiència en intel·ligència artificial et permetria assessorar sobre la implementació de tecnologies emergents per millorar el rendiment de les campanyes de màrqueting.

Desenvolupador de tecnologia de màrqueting: Si tens habilitats tècniques, podries treballar en el desenvolupament d'eines i plataformes de tecnologia de màrqueting que integren intel·ligència artificial per automatitzar processos, millorar la segmentació d'audiències i optimitzar la personalització de continguts.

Director de màrqueting digital: Amb experiència i habilitats avançades en màrqueting digital i en intel·ligència artificial, podries aspirar a rols de lideratge com a director de màrqueting digital en empreses de diversos sectors. En aquesta posició, series responsable de dissenyar l'estratègia general de màrqueting digital de l'empresa i liderar equips per executar-la amb èxit.

IMPORT TOTAL

800 €* (25 % de descompte a estudiants procedents d'universitats amb conveni amb la UAO CEU) 

*Preu vigent per al curs 2024

Les quotes d'honoraris acadèmics corresponen, únicament i exclusiva, a la prestació del servei d'ensenyament en la titulació objecte de matrícula. I aquesta és l'única prestació correlativa al pagament d'aquestes quotes. En formalitzar la matrícula, l'estudiant consent i accepta que la docència, tutories, pràctiques i proves d'avaluació poden ser presencials o a distància (quan les autoritats competents ho imposin, de manera directa o indirecta).

L'obligació de pagament íntegre de les quotes esmentades subsisteix fins i tot en cas que, per causes alienes a la Universitat, algunes de les activitats formatives objecte de la titulació no puguin desenvolupar-se segons la planificació docent prevista a l'inici del curs acadèmic. Si passés, la Universitat garantiria a l'estudiant que tal activitat serà reprogramada per quan sigui possible, tenint en consideració l'interès dels alumnes i els altres criteris acadèmics que s'hagin d'aplicar.

-->

Innovation Lab