La Universitat organitza una jornada en la qual la seva proposta de màsters és la protagonista. L'elecció d'una carrera d'especialització requereix coneixement de les tendències professionals i del mapa del postgrau.
El "Master's Day" respon a aquesta idea: traslladar la concepció que la Universitat té del postgrau i posar a la disposició dels participants tota la informació d'alguns dels seus programes a través dels directors o coordinadors d’aquests. Així, després de la presentació inicial del director de l'Àrea de Master, Ivan Roa (10.00 h) s'obriran sessions específiques (10.30 h) en els següents màsters:
- En el Màster universitario en Comunicació Digital i Noves Tecnologies, el director del màster, Juan Francisco Jiménez i el coordinador del màster, Manuel Domínguez, impartiran la classe “La comunicació experiencial en l'era transformació digital”.
- La masterclass del Màster universitari en Postproducció Audiovisual ho impartirà la colorista de cinema, televisió i publicitat, Lara Vilanova, que realitzarà el taller de retoc de color Da Vinci Resolve.
- Dins del Màster universitari en Advocacia, l'equip formatiu del programa oferirà una xerrada informativa sobre el màster i sobre la prova d'estat.
- D'acord amb les noves formes inclusives d’economia i responsabilitat social, la nostra universitat ofereix el Màster universitari en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries. Dins del marc d'aquest programa, la directora d'aquests estudis, Carmen Parra, oferirà el taller “ODS: els objectius de desenvolupament sostenible com a eina de política social”.
- En l'àmbit del Màster universitari en Logística i Comerç Internacional i el Màster universitari en Dret Marítim, s'impartirà un taller conjunt sobre comerç internacional amb el joc Fundtraders, a càrrec dels directors de ambdós màsters, Iván Roa i Lucía García
- En el camp de la Psicologia, la Universitat ofereix el Màster universitari en Psicologia General Sanitària. La directora i el coordinador d’aquest programa, Montse Giner i Simón García, donaran una xerrada sobre la importància de les pràctiques professionals. Dins d l’àrea de Psicologia també s’imparteix el Postgrau en Psicologia Coaching en l'Esport, dins del que s'emmarca el taller “Desenvolupar el potencial humà i el rendiment esportiu”.
- Un altre taller que es durà a terme durant el Masters Day, serà el que impartirà el director del Màster universitari en Estudis Humanístics i Socials, Enrique Martínez, que donarà una classe magistral titulada “L'home a qui ningú va mirar: l'absolutització de la praxi en la cultura contemporània”.
Una vegada acabades totes les classes magistrals, a les 12.30 h, la Universitat ha organitzat un còctel en què els assistents puguin conversar i intercanviar opinions amb els docents d'aquests estudis.
Inscripció